אחרי מרדף מסוכן

תיעוד האקדח על הברכיים הוביל לכתב אישום • צפו

מרדף שניהלו כוחות משטרה אחר שני תושבי רמלה, שביצעו עבירות תנועה חמורות, הוביל לכתב אישום נגד אחד מהם - בעקבות תיעוד שנתפס אצלו כשהוא עם אקדח; צפו (משטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

היחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז מרכז סיימה הבוקר (שני) את חקירתם של שני תושבי רמלה, בני 23 ו-25, שנעצרו בחודש שעבר לאחר שביצעו עבירות תנועה חמורות.

במהלך החקירה, בדקו חוקרי הימ"ר את המכשיר הסלולרי של אחד החשודים ומצאו בו סרטון, בו החשוד צילם עצמו תוך כדי נהיגה כאשר על ברכיו אקדח.

לאחר חקירה ממושכת שכללה, בין היתר, עדות מומחה נשק במשטרת ישראל, יוגש היום נגד אחד החשודים כתב אישום בגין אחזקת הנשק, המבוסס, בין היתר, על הסרטון שנתפס.

האירוע התרחש ב-21/11/20 לפנות בוקר בכביש 40 לאחר שמתנדבי משטרה ביקשו לבדוק רכב שהעלה חשד ונוסעיו התבקשו לעמוד בצד הדרך. כאשר ירדו המתנדבים לבדוק את הרכב, נמלטו השניים בנסיעה מהירה נגד כיוון הנסיעה תוך סיכון ממשי למשתמשים בדרך.

במהלך המרדף שנערך אחרי השניים, הם חצו שני צמתים באור אדום במהירות של כ-150 קמ"ש תוך שהם כמעט ופוגעים בניידת מג"ב אשר ביצעה חסימה לרכב הנמלט. בהמשך המרדף ננטש הרכב על ידי החשודים שהצליחו להימלט.

למחרת האירוע, דיווחה בעלת הרכב המקורבת לשניים בתחנת המשטרה כי רכבה נגנב בשעות הלילה על אף שידעה כי מדובר בדיווח שקרי.

עם היוודע זהות המעורבים, הועברה החקירה לטיפול היחידה המרכזית שעצרה את שני החשודים, ובמהלכה התגלה הסרטון עם האקדח. בנוסף, עלה כי נהג הרכב פסול נהיגה למשך 30 חודשים ע"י בימ"ש. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת והיום יוגש בעניינם כתב אישום בבימ"ש המחוזי בלוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר