ביישוב שלומי

מזעזע: בן 15 נעצר בחשד לרצח חברו בן ה-17

נער בן 17 נדקר הלילה ביישוב שלומי שבגליל המערבי. הנער פונה לבית החולים, שם נאלצו הרופאים לקבו את מותו • המשטרה עצרה נער בן 15 בחשד לרצח, מעצרו יוארך (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת הרצח (צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה עצרה נער בן 15 בחשד שרצח הלילה (שלישי) נער אחר כבן 17 ביישוב שלומי שבגליל המערבי. המשטרה תבקש מאוחר יותר היום מבית המשפט להאריך את מעצרו.

מהחקירה עולה כי הקורבן, תושב שלומי, נדקר ופונה תוך ביצוע פעולות החייאה למרכז הרפואי לגליל בנהריה שם נאלצו לקבוע את מותו.

הרצח התרחש סמוך לשעה 03:00 ברחוב נתן אלבז. חבריהם של החשוד והנרצח מספרים כי שניהם היו מיודדים אך לעיתים הסתכסכו.

מהמשטרה נמסר: "המשטרה עצרה לפני זמן קצר קטין תושב העיר בן 15 בחשד לביצוע הרצח. בכוונת המשטרה לבקש מחר את הארכת מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בקריות".

גבי נעמן, ראש המועצה שלומי, כתב: "תושבי שלומי. אני וצוות המועצה מזועזעים מהרצח הנוראי שארע הלילה ביישוב , רצח שבו מצא את מותו בן היישוב. אין מילים לנחם את המשפחה ואנו משתתפים בצערה הכבד. שוחחתי עם האם מספר פעמים ליבי כואב מאוד על אובדן חיים של ילד טוב ממשפחה טובה".

"כרגע אין הרבה מה לעשות אלא לתמוך במשפחה האבלה. למרות שהפרטים ידועים לכאורה אנו נמתין לסיום חקירת המשטרה. מבקש מכולם לא לפרסם שמות או פרטים. מדובר בקטינים וקיים צו איסור פרסום. מבקש לשמור על הכללים. תודה. בתקווה לבשורות טובות יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר