"הלב דואב מכאב"

הובא למנוחות מתנדב המשטרה שנדרס למוות

חוסאם סגייר, מתנדב המשטרה שנדרס אתמול למוות בנהריה, הובא היום למנוחות • המפכ"ל: "כואב להספיד מתנדב צעיר, מייצג את פניה היפות של החברה הישראלית" (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

מתנדב המשטרה, סמ"ר חוסאם סגייר, שנדרס אתמול (שלישי) למוות בעיר נהריה, הובא היום למנוחות. בהלוויה השתתפו השר לביטחון פנים, עומר בר לב, ומפכ"ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי. מוקדם יותר האריך בית המשפט את מעצרו של החשוד המרכזי בדריסה.

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי אמר בהספדו: "אנחנו מלווים היום למנוחה אחרונה את חוסאם ז"ל, מתנדב צעיר ויקר של סיור תחנת נהריה, והלב דואב מכאב, העיינים דומעות, והראש מסרב להאמין.

"כל כך כואב להספיד מתנדב צעיר בדמי ימיו. אתה מייצג את פניה היפות של החברה הישראלית. משטרת ישראל רואה במתנדביה שותפים מלאים להשגת היעדים והמשימות בדרך לביטחון אישי לתושבי המדינה. המתנדבים מהווים חיזוק מיוחד ומשמעותי לכוח המבצעי של משטרת ישראל במסגרת המאבק העיקש והבלתי מתפשר בפשיעה, בטרור ובתאונות הדרכים".

"חוסאם", הוסיף המפכ"ל: "עצרנו אותו אתמול, ואני מבטיח לך שהוא ישלם מחיר כבד על מעשה הנבלה שעשה.

"אנו קוברים היום בן לעדה הדרוזית. אין צורך להכביר מילים על מסירותה של עדה יקרה זו למדינת ישראל. אחינו בני העדה הדרוזית, תרומתכם למדינת ישראל בכלל ולמשטרת ישראל בפרט, הינה בעלת ערך בל ישוער, ועל כך הערכתי והוקרתי".

שר הבט"פ אמר בהספדו: "חוסאם נלקח מאיתנו באכזריות, שעה שעמד על משמרתו למען כולנו - ואנחנו נמצה את הדין עם המרצחים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר