"לא נעבור לסדר היום"

כפר קאסם: עשרות תקפו והשפילו שוטרים; ארבעה נעצרו

שוטרים שהגיעו לבצע מעצר בבית עיריית כפר קאסם הותקפו באלימות קשה מצד מאבטחי חברת שמירה פרטית של התנועה האסלאמית • 4 נעצרו • המפכ"ל: "לא נעבור לסדר היום" (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
תקיפת שוטר בכפר קאסם, אמש (צילום: לפי סעיף 27א)

כוח משטרה שהגיע בלילה שבין יום חמישי לשישי לבצע חיפוש ומעצרים בבית עיריית כפר קאסם הותקף באלימות קשה בידי עשרות ערבים שהיו במקום, בניהם אנשי 'כוח השמירה' של העירייה, כוח השייך לתנועה האסלאמית. שני שוטרים נפצעו ונזקקו לטיפול רפואי.

עד כה נעצרו ארבעה חשודים במעורבות באירוע החמור, בית משפט האריך את מעצרם ביומיים. במשטרה מתכוונים לאתר את יתר התוקפים ולבצע מעצרים נוספים.

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי, התייחס לאירוע החריג ואמר: "לא נעבור לסדר היום אירועי אלימות כלפי שוטרים כפי שקרה בכפר קאסם. הנחתי את פיקוד המחוז והמרחב לפעול בנחרצות ובתקיפות ולשים את היד על כל מי שלקח חלק באירוע ואנו נעמיד לרשותם את כל האמצעים והכוחות שידרשו.

כבר עצרנו 4 חשודים ביניהם שני החשודים המרכזיים שעל פי החשד תקפו את השוטרים ולא נרפה עד שנביא את כל "העבריינים לדין.

"אני מגבה באופן מלא את השוטרים לפעול על פי חוק עם האמצעים שעומדים לרשותם אל מול כל מי שינסה להרים עליהם את ידו. לא נקבל מצב שבו פוגעים בשוטרים שבאים לבצע את תפקידם".

תמונה זו מופצת ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בתמונה נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר