במהלך הפרות סדר

בת 11 נפצעה מרימון הלם משטרתי בשער שכם

נערה בת 11 נפצעה מרימון הלם משטרתי בשער שכם לאחר יום ארוך של הפרות סדר על ידי ערבים באיזור. בבית החולים אומרים כי הנערה נפגעה 'פגיעה משמעותית' בפניה (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג כיכר השבת)

נערה בת 11 נפצעה במהלך הפרות סדר בשער שכם כתוצאה מרימון הלם שנזרק על ידי המשטרה. בבית החולים הדסה עין כרם אומרים כי הילדה הגיעה עם "פגיעה משמעותית בפניה." וכי הילדה "עוברת כרגע בדיקות ותועבר לטיפול מומחי פה ולסת בהדסה עין כרם."

מאז שעות הבוקר (שני) מאות ערבים מפרים את הסדר בשער שכם תוך קריאות לאומניות וידויי אבנים לעבר שוטרים. המשטרה פועלת לפנותם עם מכת"זית, רימוני הלם ואלות.

מדוברות המשטרה נמסר כי "כוחות משטרה פועלים גם בשעה זאת לשמירת הסדר הציבורי ומניעת התפרעויות ואלימות בשער שכם שבמזרח ירושלים. במהלך השעות האחרונות אירעו במקום לסירוגין, הפרות סדר שכללו יידוי אבנים וזריקת בקבוקים לעבר כוחות המשטרה הפועלים במקום וכתוצאה מכך, נפגעו 4 שוטרים שטופלו במקום."

"כוחות המשטרה פועלים במקום, תוך שימוש באמצעים לפיזור הפרות סדר, הדיפת מתפרעים וביצוע מעצרים. עד כה נעצרו 20 חשודים בחשד למעורבותם בהפרת סדר, זריקת בקבוקים ויידוי אבנים."

עוד נכתב כי "כוחות המשטרה ממשיכים לפעול במקום כנגד מפרי סדר ואירועי אלימות, תוך שימוש באמצעים ובפריסה רחבה."

המשטרה הוסיפה ואמרה כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות ובאפס סובלנות כלפי אלימות מכל סוג שהיא, הפרת הסדר הציבורי וניסיונות לפגוע בשוטרים או באזרחים בניגוד לחוק."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר