בהפגנת 'הפלג'

אזולאי הטיח: "איך עבריינים לובשים מדים?!"

הח"כ מש"ס תקף את השר לביטחון הפנים מהעבודה במהלך דיון במליאה, בעקבות תיעוד 'כיכר' מהפגנת 'הפלג' בתחילת השבוע: "עד איפה יכולה להגיע אטימות המשטרה?!" (חרדים)

הפגנת הפלג הירושלמי (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מליאת הכנסת עובדת בימים האחרונים כמעט ללא הפסקה, לקראת סיום כנס החורף של הכנסת. באחד מהנאומים עלה לדבר ח"כ ינון אזולאי מש"ס, ובסוף דבריו התייחס לאלימות המשטרתית נגד החרדים, שבשבועות האחרונים שבה לכותרות עם סיפור תקיפת הבחור ניסים מזרחי, ועם האלימות שהפגינו חלק מן השוטרים עם מפגיני 'הפלג הירושלמי', בגשר המיתרים בתחילת השבוע.

ח"כ אזולאי פנה לשר לביטחון הפנים, עמר בר לב, שנכח בתורנות מליאה מטעם הממשלה: "חיים מזרחי הוכה ע"י שוטר, מח"ש החליטה שצריך להעמיד את השוטר לדין, ולמרות זאת הוא חזר לתפקיד. בנוסף אליו, יש שוטר אחר, שהוגש נגדו כתב אישום, והשבוע הרביץ בהפגנת 'הפלג' בירושלים. הוא דרך למפגין על הראש, והשוטר האלים הזה נמצא שם".

אזולאי תהה: "עד איפה יכולה להגיע אטימות המשטרה לתת לאותם פושעים, לאותם עבריינים שוטים, ללבוש את מדי המשטרה. לא יכול להיות שתיתן את ידך שהם ימשיכו להיות במקום הזה!".

כזכור, במהלך הפגנות 'הפלג הירושלמי' בתחילת השבוע תועד במצלמת 'כיכר' שוטר, נגדו הוגש כתב אישום בגין תקיפה, כשהוא תוקף אדם נוסף. במשטרה החליטו, למרות הגשת כתב האישום, להחזיר את השוטר לפעילות בשטח, ובצל החלטה זו השוטר שוב נהג באלימות במפגינים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר