מהפזורה | תיעוד מטורף

נהג תחת השפעת סמים, ונתפס לאחר מרדף שכלל פגיעה ברכבים

תושב תל שבע, התבקש לעצור על ידי המשטרה, אך במקום זאת הוא בחר לנוס ותוך כדי המנוסה פגע במספר רכבים • לאחר שנתפס במצוד רגלי - זה מה שנתפס ברכב • צפו (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
המרדף אחר הנהג מהפזורה (צילום: דוברות המשטרה)

לוחמי יחידת יואב של המחוז הדרומי, עצרו אתמול (רביעי), לאחר מרדף ממשוך, צעיר כבן 25 תושב תל שבע, לאחר שנמלט בפרעות תוך פגיעה במספר רכבים בזמן שהוא נוהג ללא רישיון נהיגה, כאש החשד הוא שנהג תחת השפעת סמים מסוכנים.

השוטרים הבחינו בנהג החשוד וביקשו לעצור אותו לבדיקה, בשלב זה החל החשוד להימלט בפרעות לכיוון צומת חטיבת הנגב, שם פגע ב 4 רכבים והמשיך בנסיעה הפרועה עד לצומת תל שבע שם גרם לתאונה נוספת ונטש את הרכב בניסיון להימלט רגלית.

צוות השוטרים שדלקו אחריו על גבי אופנוע משטרתי, הצליחו לעצור אותו לאחר מרדף רגלי קצר. מבדיקת הרכב, עלה כי נעשו שינויים בפרטי לוחית הרכב וכן בתוכו נתפסו תרמילי תחמושת. - הרכב הושבת ונתפס.

החשוד בן ה-25, נעצר לחקירה בחשד לסיכון בנתיב, נהיגה ללא רישיון, נהיגה תחת השפעת סם מסוכן (לאחר שהתקבלה אינדיקציה) ועבירות נוספות.

מה שנתפס ברכב

"היום יובא החשוד בפני בימ"ש השלום בבקשה להאריך את מעצרו. במשטרה קוראים לנהגים שחושבים כי נפגעו ע"י החשוד, להגיע אל יחידת יואב בבאר שבע ולהגיש תלונתם", נמסר מהמשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר