כתבי אישום חמורים

גננת וארבע סייעות יועמדו לדין על אלימות

חוקרי משטרת מחוז צפון סיימו את חקירתן של גננת ו-4 סייעות במעון ויצו בקרית שמונה, הנאשמות בשורת מעשי אלימות בילדי המעון, כתבי אישום חמורים יוגשו נגדן (חדשות משטרה)

(צילום: שאטרסטוק)

חוקרי משטרת מחוז צפון סיימו את חקירתן של גננת ו-4 סיעות במעון ויצו (קרית שמונה) הנאשמות בשורת מעשי אלימות בילדי המעון

מיד עם קבלת תלונה מקוונת שהתקבלה באתר משטרת ישראל על חשד להתעללות במעון ילדים בקרית שמונה ,שוטרי המחוז הצפוני פתחו בחקירה שבמהלכה נעצרה סייעת המעון בחשד להתעללות.

חוקרי המשטרה הגיעו למקום והחלו באיסוף ממצאים שכללו הורדת מצלמות וגביית מספר עדויות .במהלך חקירתם צפו החוקרים בהקלטות במשך שעות רבות שתעדו את מעשי האלימות שחוו ילדי המעון במספר רב של
הזדמנויות ועצרו במסגרת ממצאי החקירה 3 סיעות נוספות ואת הגננת.

במסגרת עבודתן נהגו הנאשמות להטיל אימה על ילדי המעון ולהשתמש כלפיהם באלימות פיזית שכללה משיכות בידיים, הטחות על המזרן וכיסוי כל הגוף של הילדים בשמיכה בזמן הרדמתם למשך מספר רב של דקות.

בסיום חקירה רגישה יוגשו הבוקר כתבי אישום חמורים כנגד 5 גננות (49,52,44,48,48) תושבות קרית שמונה באמצעות פרקליטות מחוז צפון.

משטרת ישראל רואה בחומרה התעללות בקטינים או בחסרי ישע בפרט על ידי מי שהופקד להיות אחראי על שלומם של אותו ציבור שאין ביכולתו להגן על עצמו או לדווח על מה שקורה לו והיא פועלת נמרצות כדי למצות את הדין עם האחראים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר