בכניסה לשוהם

שוטר נדרס על ידי גנב שנמלט, מצבו קשה

שוטר מג"ב נדרס אמשסמוך לעיר שוהם, לאחר שגנב רכב פרץ מחסום שהוקם בשל דיווח על רכב שנגנב בלוד • השוטר פונה במצב קשה • לפנות בוקר נעצר הנהג שנמלט מהזירה (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת הדריסה, אמש (צילום: דוברות הצלה)

כוחות משטרה עצרו לפנות בוקר (ראשון) גנב שפרץ ממחסום סמוך לעיר שוהם, דרס שוטר מג"ב ונמלט מהזירה.

האירוע החל עם דיווח על רכב שנגב מהעיר לוד, מה שהוביך להקמת מחסום סמוך לעיר שוהם. הגנב שהגיע למחסום פרץ אותו ודרס שוטר מג"ב. השוטר פונה במצב קשה להמשך טיפול רפואי בבית החולים שיבא בתל השומר.

2 לוחמי משמר הגבול, הגיבו במהירות וביצעו ירי לעבר הרכב ופגעו בו אך הנהג הצליח להימלט. זמן קצר לאחר הדירסה ,איתרה המשטרה את הרכב כ- 300 מטר דרומית לצומת כח והמרדף אחר הדורס נמשך בסיוע מסוק.

מדוברות המשטרה נמסר: "המשטרה פתחה בסריקות עם קבלת דיווח על רכב שנגנב מלוד, כאשר במהלך הסריקות ביצעו השוטרים מספר חסימות לאורך נתיב בריחתו של נהג הרכב.

"עפ"י החשד, נהג הרכב הגנוב פגע בשוטר בכביש 444 סמוך לשוהם, כאשר עפ"י גורמי רפואה השוטר נפגע באורח קשה".

פאראמדיק מד"א תומר גוסמן, סיפר:"כשהגענו למקום ראינו גבר בשנות השלושים שוכב על הכביש בהכרה מעורפלת, הוא סבל מחבלה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו תוך טיפול לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".

חובשי הצלה אלי פכטר ואברומי ויזל סיפרו: "הוזנקנו לזירת תאונת דרכים קשה, בה מצאנו הולך רגל כבן 30 שוכב על הכביש מעורפל הכרה עם חבלות בראש ובגפיים לאחר שנפגע מרכב. יחד עם חובשים נוספים של הצלה, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני במקום והוא פונה במצב קשה לחדר הטראומה בבית החולים שיבא בתל השומר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר