נחקר כתיק רצח

בית משפט האריך את מעצר החשודים בדריסת השוטר

בית משפט השלום בראשון לציון האריך אמש את מעצרם של חמשה תושבי רהט החשודים ברצח השוטר עמיחי כרמלי ז"ל לאחר שפרצו מחסום בידוק השכרות בכביש 412 (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
רס"ר עמיחי כרמלי ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרם של חמשה החשודים ברצח השוטר עמיחי כרמלי ז"ל. מעצרו של הנהג הוארך עד ליום חמישי ומעצרם של ארבעת המעורבים הנוספים - יושבי הרכב הדורס, עד ליום שלישי.

במשטרה ציינו הבוקר כי "החקירה מנוהלת בעדיפות עליונה, תוך הפעלת כלל האמצעים, היחידות הנדרשות והסמכויות לשם קידומה, בהתאם לאסטרטגיה חסרת הפשרות של מחוז מרכז, במטרה להגיע לחקר האמת ומיצוי מלוא חומרת הדין עם מבצעי העבירה".

כזכור, שוטרי תחנת ראשל"צ הבחינו בשבת בבוקר ברכב חשוד הפוגע במונית בעיר ונמלט מהזירה לכיוון צומת בית דגן, כאשר בהגיעם אל מחסום בידוק שכרות בכביש 412, דרסו ארבעה מתנדבי משטרת התנועה שפעלו במקום.

כתוצאה מהדריסה, נקבע מותו של מתנדב אחד ושלושה נוספים נפגעו באורח קשה וקל, שפונו אל המרכז הרפואי אסף הרופא.

המפכ"ל יעקב שבתאי ספד ואמר: "משטרת ישראל מבכה את מותו של מתנדב ותיק, חדור מוטיבציה, מקצועי ומסור, נכדו של רפ"ק משה כרמלי ז"ל, קצין משטרה שנפל בערב יום כיפור בשנת 1973 כשרימון הושלך לעברו ברחובה הראשי של עזה.

"עמיחי וסבו משה, הם גיבורים שנפלו על משמרת ארצם ואזרחי מדינת ישראל בפעילות מבצעית, האחד כקצין משטרה והשני כמתנדב במשטרה, ובשעה קשה זו אנו נמצאים לצידה של משפחת כרמלי, אביו יצחק, אישתו קרן, שני ילדיו, יובל בת ה- 19 ושגיא בן ה- 16, ושני אחיו, עמית וערן, אנו תומכים, מסייעים ומלווים אותם מעתה ועד עולם".

לדבריו: "אנו עדין חוקרים את נסיבות האירוע אך עולה שמדובר באירוע חמור שהחל בתאונת פגע וברח, המשיך באי ציות לשוטרים והסתיים בניסיון בריחה ופריצת מחסום משטרתי שהביאו לפגיעה בעמיחי ז"ל ולפציעת שני מתנדבים. אני מתחייב שהמשטרה תעשה הכל בכדי למצות את הדין עם העבריינים שצריכים להיענש בחומרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר