לחצן מצוקה הופעל

מוט ברזל בראש: מטופל סירב לעזוב את החדר, פצע את הרופאה ונעצר

תושב באר יעקב הגיע למרפאה בעיר, התפרע ותקף את אחת הרופאות במוט ברזל בראשה • הרופאה פונתה במצב בינוני לבית החולים והתוקף נעצר • תוגש בקשה להארכת מעצרו (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
התוקף במרפאה (צילום: דוברות המשטרה)

אירוע אלים בבאר יעקב: רופאה הותקפה היום (שלישי) בראשה, באמצעות מוט ברזל, בקופת החולים שבו עבדה, בידי תושב העיר. הרופאה פונתה אל בית החולים אסף הרופא כשמצבה מוגדר בינוני.

במשטרת ישראל פתחו בחקירה. על פי החשד במשטרה, תושב העיר בשנות השלושים לחייו הגיע היום, בשעת צהרים, אל קופת החולים על מנת לקבל טיפול רפואי תוך התנהגות פרועה במקום, כאשר בשלב מסוים אחז במוט ברזל ותקף באמצעותו את הרופאה בראשה.

בדוברות 'כללית' מסרו כי המטופל שהה בחדרה של הרופאה וסירב לעזוב את החדר. הוא הלם בראשה באמצעות מוט ברזל. צוות המרפאה נזעק לסייע למשמע הצעקות ועם הפעלת לחצן המצוקה. המשטרה וצוות ביטחון של המחוז הוזמנו מיידית.

עפ"י גורמי רפואה, כתוצאה מהתקיפה הרופאה נפגעה באורח בינוני ופונתה אל המרכז הרפואי אסף הרופא. בתוך כך, שוטרי תחנת רמלה עצרו את החשוד לחקירה, כאשר בכוונת המשטרה להביאו מחר לדיון בבית משפט בבקשה להאריך את מעצרו.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה תקיפת עובדי ציבור ובהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז, תפעל למיצוי מלוא חומרת הדין עמו".

הנהלת 'כללית' מסרה: "אנו מזועזעים ממקרה אלימות קשה ביותר כלפי רופאה מסורה. הצוותים מעניקים טיפול מסור ומעגל האלימות חייב להיפסק מיי! לא נשלים עם מציאות שבה צוותים רפואיים חשופים לאלימות קשה מדי יום. אנו דורשים מכל הרשויות הנוגעות לנושא לשלב ידיים, לפעול בנחישות וללא פשרות למיגור התופעה. על המדינה להקצות באופן מיידי משאבים לצורך עיבוי האבטחה ותוספת אנשי בטחון גם למרפאות הקהילה כדי ליצור מרחב בטוח לצוותים, למטופלים ולכלל המבקרים במוסדות הבריאות"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר