במהלך קטטה

שוטר לבוש אזרחית איים על חרדים באלה ושלף את נשקו

שוב אירוע אלימות משטרתית: שוטר לבוש אזרחית התעמת עם קבוצת חרדים לאחר שחסם את הכביש, במהלך העימות הוא שלף את נשקו ואיים באלה. במשטרה עצרו דווקא את החרדי (משטרה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
ניידת משטרה, אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

אירוע מוזר וחריג אירע בבית שמש ביום רביעי. רכב של שוטר לבוש אזרחית נעצר ללא סיבה בכביש בעיר, אחריו נעצר רכב ובו חמישה חרדים. בשלב הזה החרדים לא ידעו כי מדובר בשוטר. הם צפרו לו בכדי שיפנה להם את נתיב הנסיעה אך הוא סירב לנסוע. שני הנהגים יצאו מהרכבים והחלו להתקוטט, בשלב מסוים הבלש שלף את נשקו ואחרי דקות שלף גם אלה.

אתמול (חמישי) נהג הרכב החרדי, הלך להגיש תלונה במשטרה ונעצר בתחנה. הבוקר, משטרת בית שמש, התחנה בה השוטר משרת, הביאה את העצור לבית משפט להאריך את מעצרו. בית משפט שלום דחה את בקשת המשטרה ושיחרר את הנהג ללא שום תנאים.

המשטרה העבירה את התיק למח״ש, אתמול כשהתברר לנוכחים ברכב שהנהג ברכב השני שוטר, גם הם הגישו תלונה במח״ש.

נציג המשטרה אמר הבוקר בדיון בבוקר, "התיעצתי עם הפרקליטות וההחלטה שלנו לבקש שחרור בתנאים ולא להאריך את מעצרו, מבקשים לשחרר את העצור בתנאים".

עורך דינו של העצור מנחם שטאובר אמר: "מבקש שהעצור ישוחרר ללא תנאים זה מעצר שווא"

המשטרה: "העברנו את החומר למח״ש"

עורך הדין מנחם שטאובר אמר בתגובה לבית המשפט: "לא יעלה על הדעת שבשנת 2022 משטרת בית שמש תחקור את התיק כשמעורב בו שוטר מתחנת בית שמש".

עו״ד מנחם שטאובר מסר בתגובה ל'כיכר השבת': בית המשפט קיבל את עמדתנו במלואה והורה על שחרורו של החשוד ללא תנאים. לצערנו, משטרת ישראל פועלת שלא כדין על-מנת להגן על שוטר עבריין שתקף ואיים עם נשקו על אזרחים תוך אמירה כי ״יירה בהם״.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: ״מדובר בתיאור מעוות של אירוע אלימות חמור שהופנה כלפי שוטר שלא בתפקיד, עפ״י החשד במכוון ועל רקע היותו שוטר. השוטר (המשרת במסלול של שח״ר חרדי) היה בלבוש אזרחי והותקף בעת ששהה עם בני משפחתו בעיר בית שמש, על ידי מספר חשודים שזיהו כי מדובר בשוטר, קראו לעברו קריאות גנאי ומיד לאחר מכן הוא הותקף.

לאחר המעשה החשודים נמלטו ברכב. בעקבות המקרה החמור נפתחה חקירה במשטרה במהלכה אותרו ונעצרו שני חשודים במעשה. החקירה מתנהלת ביסודיות, במקצועיות וללא משוא פנים, וככל שיש טענות מצד החשודים שתקפו מן הראוי שיפנו אותן לבחינת הגורמים המוסמכים לכך או יעלו אותן בבימ״ש. נמשיך לפעול למיצוי הדין עם עבריינים שיתקפו שוטרים או אזרחים״.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר