השליכו מטען

שוטרים ירו לעבר חשודים, אחד מהם נהרג

כוחות משטרה שהיו בפעילות סמויה הבחינו בחשודים רכובים על אפונוע משליכים מטען על ביתו של תושב מגד אל כרום, השוטרים הגיבו בירי לעבר החשודים, אחד מהם נהרג (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: Hadas Parush/Flash90)

כוחות מיוחדים של להב 433 שהיו הלילה (שלישי) בפעילות סמויה בעקבות איומים ושורה של ארועי ירי וזריקות רימונים לעבר ביתו של תושב מגד אל כרום, זיהו שני חשודים חמושים רכובים על קטנוע ללא לוחיות זיהוי שהשליכו מטען לעבר ביתו של הקורבן.

המטען התפוצץ במקום נשמע פיצוץ עז ובשלב המעצר השוטרים ביצעו ירי, הקטנוע החליק אחד החשודים נפצע באורח אנוש ומותו נקבע במקום והחשוד השני נפצע קל .

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל נלחמת מלחמת חורמה באלימות במגזר הערבי. וממקדת משאבים הולכים וגדלים כנגד ארגוני הפשע המאורגן באיזור הצפון, במסגרת הפעיליות שוטרי משטרת ישראל נדרשים לעיתים להתמודד עם מצבים מורכבים ומסוכנים תוך חתירה למגע עם עברינים חמושים".

דובר מד"א, זכי הלר, מסר : "בשעה 01:54 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב אשר, על 2 פצועים בארוע אלימות, בשכונה הצפונית במג'ד אל כרום. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו למרכז הרפואי לגליל בנהריה, גבר כבן 30 תוך פעולות החייאה ובדרך נקבע מותו, ונער כבן 17 במצב בינוני, עם פציעות חודרות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר