בלב העיר לוד

סוכן סמוי לשעבר נרצח לעיני אישתו ובנו

כוחות משטרה והצלה הוזעקו לזירת רצח בעיר לוד, שם נקבע מותו של גבר כבן 60 שנורה על ידי אלמונים לעיני אישתו ובנו • הנרצח שימש בעברו כסוכן כפול של המשטרה (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

גבר כבן 60, ששימש בעברו כסוכן כפול של המשטרה, נרצח הלילה (ראשון) בעיר לוד. הנרצח ישב ברכבו יחד עם אשתו ובנו, אז הגיעו אלמונים ופתחו בירי, החשודים נעצרו לאחר כשעתיים. לפני כעשור ניצל החשוד מניסיון התנקשות דומה.

פיקוד מחוז מרכז ומרחב שפלה קיימו הלילה הערכת מצב מיוחדת בזירת הרצח, בסיומה נקבע כי החקירה תנוהל בימ"ר, כאשר חקירת האירוע מאתמול תנוהל ביחידה ללוחמה בפשיעה במרחב שפלה, בהתאם להתפתחות בתיק, בדגש על מעצר שני החשודים ברצח תוך כשעתיים בעת שניסו להימלט אל שטחי הרשות וכאמור נעצרו במחסום חשמונאים.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א, מנדי אמיתי, סיפר: "הפצוע היה מחוסר הכרה וסבל מפציעה חודרת קשה. מיד התחלנו בטיפול רפואי ובביצוע פעולות החייאה ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קריטי. אישה וילד שהיו בזירה נבדקו ע"י צוות מד"א ופונו גם כן לבית החולים".

מהמשטרה נמסר כי: "חוקרי הזיהוי הפלילי ממשיכים בשעה זו באיסוף ממצאים בזירה, ומסתמן כי הרקע ככה"נ פלילי, על רקע סכסוך בין משפחות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר