בסיוע מסתערבים

ערבי נעצר בחשד להצתת רכב הרב דב ליאור בהר הזיתים

המשטרה לכדה בן 57, תושב מזרח ירושלים, בחשד שהצית את אחד מבכירי רבני הציונות הדתית בשכונת בית אורות בהר הזיתים בירושלים, לאחר שכשל בניסיון הצתה אחר באותו אזור (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
רכב הרב דב ליאור שהוצת (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

גבר בן 57, תושב מזרח ירושלים, נעצר היום (שבת) בחשד שהצית את רכבו של הרב דב ליאור, אחד מבכירי רבני הציונות הדתית. הרכב הוצת בלילה שבין חמישי לשישי, ובהודעת המשטרה הערב (מוצאי שבת) נמסר כי החשוד נעצר היום לפנות בוקר בתום פעילות שבה היו שותפים גם מסתערבים.

לפי החשד, הגבר הצית את רכבו של הרב בשכונת בית אורות בהר הזיתים, באמצעות חומר דליק וכתוצאה מכך המכונית עלתה באש ונגרם לה נזק כבד. בהודעת המשטרה נמסר כי בחקירת החשוד עלה כי לפני שהצית את רכב הרב ליאור, הוא ניסה להצית רכב נוסף באותו מקום ללא הצלחה, וחזר בהמשך על מנת לבצע את זממו.

קודם להצתה הזו, דווח כי ביום חמישי בערב הושלכו בשכונת בית אורות גם שלושה בקבוקי תבערה. המשרה הבטיחה "למצות את הדין" עם החשוד בהצתת הרכב, ומסרה כי תבקש מבית המשפט להאריך את מעצרו.

רק בשבועות האחרונים עצרו שוטרי מחוז ירושלים חשודים שניסו להצית רכבי הסעות בסילוואן ובשל התערבות שוטרים במקום, הניסיון כשל

"משטרת ישראל תמשיך לפעול באזור ובכל רחבי העיר, באמצעות מגוון כוחות ואמצעים לשמירת שלום הציבור, ביטחונו ורכושו", נמסר בהודעת המשטרה הערב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר