לעיני ילדיו

עבריין לשעבר נפצע קשה בניסיון חיסול ליד שפיים

המשטרה פתחה בחקירת ארוע ירי סמוך לקבוץ שפיים, במהלכו נפצע באורח קשה תושב חדרה בשנות השלושים לחייו, עבריין לשעבר ובנו של בכיר מעולם הפשע שחוסל לפני כ-20 שנה (משטרה)

זירת האירוע (צילום מסך, לפי סעיף 27א)

המשטרה פתחה בחקירת ארוע ירי סמוך לקבוץ שפיים, במהלכו נפצע באורח קשה תושב חדרה בשנות השלושים לחייו.

על פי החשד, מדובר בניסיון חיסול על רקע עברייני ומדובר באסיר לשעבר בן לעבריין בכיר שחוסל לפני כ-20 שנה, שעל פי מקורביו הוזמן לפני כמה חודשים למשרדי הימ"ר, שם הוזהר מפני כוונה לפגוע בו.

על פי הדיווח, הנפגע נורה כשנסע ברכבו עם ילדיו, אחרי שיצאו מפארק המים, והתנגש בעמוד. כוחות ההצלה שהגיעו למקום העניקו לו טיפול ופינה אותו לבית החולים מאיר בכפר סבא.

חובש בכיר במד"א אדם דעאס, ופרמדיק מד"א אוהד ביין סיפרו: "ראינו רכב שממנו חולץ גבר בשנות ה-30 לחייו עם פציעות חודרות ולאחר שגם התנגש בעמוד, הוא היה בהכרה מלאה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה".

מהמשטרה נמסר, כי "המשטרה פתחה בסריקות אחר מבצע העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה ע"י חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה, לבחינת הרקע והנסיבות".

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר