המשטרה תפסה

נערים פרצו ל'דואר ישראל' וגנבו חבילות שיועדו לאזרחים

בתום פעולות חקירה עצרה משטרת ישראל ארבעה צעירים שפרצו לבתי כנסת בגזרת בנימין, גנבו סכומי כסף המוערכים בכ-5,000 שקלים, וכן פרצו לסניף דואר וגנבו חבילות שיועדו לאזרחים (משטרה)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

בלשי הנוער של משטרת ישראל עצרו לאחרונה ארבעה נערים קטינים, בחשד כי פרצו למספר מבנים ביישוב בגזרת בנימין. בין המבנים - סניף דואר ישראל ממנו נגנבו חבילות המיועדות לאזרחים. כך פרסמה היום (שלישי) המשטרה.

הדיווחים על הפריצות התקבלו בחודש האחרון במשטרת ישראל ממספר מקומות. בין המבנים שנפרצו ישנם 2 בתי כנסת וסניף של דואר ישראל, הנותן שירותים לתושבי הסביבה.

על פי הדיווח שהתקבל במשטרה, נגנבו מבתי הכנסת סכומים גדולים של כסף, המוערכים בכ-5000 ₪, ומסניף הדואר נגנבו חבילות רבות אשר הגיעו מחו"ל ומיועדות ללקוחות הסניף.

עם קבלת הדיווחים פתחה המשטרה בחקירה, במהלכה התברר כי החשודים ככל הנראה בני נוער המתגוררים בישוב. בשלב זה החקירה הוטלה על מחלק הנוער בתחנה אשר ביצע פעולות רבות לאיתור אותם קטינים אשר ביצעו את המעשים.

לפני מספר ימים אותרו 4 נערים החשודים במעשה ע"י בלשי הנוער ובחיפוש שנערך בבתיהם אותרו ממצאים רבים הקושרים אותם למעשה, ביניהם פרטים אשר נגנבו ככל הנראה. בנוסף במהלך החיפוש נתפס חומר החשוד כסם מסוג קטמין שלא לצריכה עצמית.

4 הנערים נחקרו ע"י חוקרי הנוער בתחנה ובסיום החקירה התיק בעניינם עבר לעיון וקבלת החלטה ביחידת התביעות.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל הכלים והאמצעים שברשותה על מנת לסכל עבירות רכוש, ולמצות את הדין עם אלו הפוגעים בציבור וברכושו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר