"שנה מוצלחת"

מפקד מחוז מרכז פתח את שנת הלימודים באלעד

מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון, קיים הבוקר סיור בעיר החרדית אלעד, לרגל פתיחת שנת הלימודים במגזר החרדי, לבחינת מערכי האבטחה והתנועה, למען שלום התלמידים (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

מפקד מחוז מרכז מרכז ניצב אבי ביטון ומפקד מרחב שרון תנ"צ נתי גור סיירו הבוקר (ראשון) בעיר החרדית אלעד, לרגל פתיחת שנת הלימודים החרדית.

את הסיור הם ערכו יחד עם מ"מ מת"ח ראש העין - רפ"ק מירי יגר ומפקד נקודת המשטרה באלעד- פקד אלירן ברגיג, יחד עם ראש העיר ישראל פרוש ונציגי הרשות המקומית. המפקדים בחנו את מערכי האבטחה והתנועה במוסדות החינוך בעיר, בהם נפתחה היום שנת הלימודים.

במהלך הביקור, פגש פיקוד המחוז והמרחב בראש העיר, ישראל פרוש, נציגי הרשות המקומית והנהלת בית הספר תלמוד תורה "תורת חסד", לצד ביקור בכיתות הלימוד ומתן ברכה לתלמידים, לשנת לימודים פוריה ומוצלחת.

במהלך הביקור הדגיש הממ"ז את חשיבות השת"פ עם כל הגופים, הן ברשות המקומית והן במוסדות החינוך בעיר, לרווחת התושבים ובטחונם, לרבות קידום פרויקטים ייחודיים לנוער והידוק הקשּר החשוב של המשטרה עם הקהילה.

בנוסף ציין הממ"ז, כי לפתחנו עומדים כל העת אתגרים רבים במישור הבטחוני, הפלילי והסדר הציבורי ולצד כל אלה, מחובתינו להיות תמיד קשובים ואפקטיביים לתושבים, תוך מתן מעטפת אבטחתית ושירותית נדרשת.

הממ"ז שיבח את ההיערכות המקצועית בשטח, בכלל זה את המוכנות המבצעית, הפריסה הנכונה עפ"י מיפוי מקדים ושילוב מערכי משטרה לצד פיקוח עירוני למען הציבור כולו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר