תיעוד ממצלמת הגוף

נהג עם טלפון ביד, נעצר - והתחזה בפני השוטר לאחר | צפו

המשטרה הגישה כתב אישום כנגד צעיר תושב חברון שנעצר בעקבות עבירת תעבורה והתחזה בפני השוטר לאדם אחר. בדיקתו העלתה גם כי לא הוציא כלל רישיון נהיגה מימיו ונכנס לישראל שלא כחוק | צפו בתיעוד מצלמת גוף של השוטר (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |

במהלך פעילות מבצעית של שוטרי התנועה ממחוז ירושלים כנגד עבירות תנועה חמורות, נעצר רכב בו נהג צעיר בן 25 מחברון, לאחר ששוטר התנועה הבחין בו משתמש בטלפון נייד תוך כדי נהיגתו.

לאחר עצירת הרכב ולצורך זיהויו, הציג הנהג החשוד צילום רישיון נהיגה על שם אדם אחר במכשירו הסלולרי וטען כי ממהר לביה"ח מאחר ובת זוגתו שם ואינה חשה בטוב.

כמו כן, הנהג החשוד לא ידע לענות על מספר שאלות אימות שנשאל על ידי השוטר, דוגמת מספר אחיו ותאריך לידתו של החשוד, ובכך הגביר את חשדו של השוטר כי האדם ככל הנראה מזדהה לאחר.

בשלב מסוים, נפל הנהג ארצה ולמקום הוזעק צוות רפואי שלאחר בדיקתו בשטח על ידי גורמי רפואה, פונה אל בית החולים בליווי משטרתי, תוך שבמקביל נבדקה זהותו של המופיע בצילום רישיון הנהיגה שהוצג בפני השוטר על ידי החשוד, והבדיקה העלתה כי מדובר באדם שארנקו נגנב בשנה החולפת.

שוטרים נוספים שהוזעקו למקום עצירת הרכב, ערכו חיפוש ואיתרו מתחת למושב הנהג מסמכים נוספים על שמו של אדם אחר ובירור שנערך עמו העלה כי ארנקו נגנב לאחרונה.

בדיקה מעמיקה שערכה המשטרה העלתה כי החשוד הנו שוהה בלתי חוקי תושב חברון שמימיו לא הוציא כלל רישיון נהיגה ולאחר סיום בדיקתו בביה"ח, הוא נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה לב הביר.

בימים האחרונים הגישה יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים כתב אישום נגדו בגין עבירת שב"ח, נהיגה ללא רישיון נהיגה, התחזות לאדם אחר במטרה להונות ונהיגת רכב ללא ביטוח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר