אופניים בלי בטריה

תיעוד: כך נעצר גנב סדרתי של אופניים חשמליים וקורקינטים

המשטרה עצרה תושב מזרח העיר ירושלים בשנות ה-30 לחייו לאחר שרכב על אופניים חשמליים גנובים, וברשותו כלי פריצה; בחקירתו עלה כי היה מעורב בשמונה גניבות | תיעוד מהמעצר (משטרה)

מישאל לוי | כיכר השבת |
תיעוד מצלמת גוף של השוטר בעת מעצרו של הנאשם (צילום: דוברות המשטרה)

שוטרי הסיור במחוז ירושלים עצרו לאחרונה חשוד שרכב על גבי אופניים חשמליים גנובים, וברשותו כלי פריצה. חקירתו במשטרה העלתה כי היה מעורב בשמונה מקרים דומים של גניבת אופניים וקורקינטים חשמליים. בימים האחרונים הוגש נגדו כתב אישום בגין הגניבות השונות בבית המשפט.

במהלך פעילות יזומה של שוטרי תחנת לב הבירה במחוז ירושלים, לסיכול עבירות רכוש ואיתור פורצים וגנבים, נעצר חשוד תושב מזרח העיר ירושלים בשנות ה-30 לחייו, זאת לאחר שעורר את חשדם של השוטרים בכך שניסה להימלט מפניהם כשהוא רוכב על אופניים חשמליים והתנהג באופן מחשיד.

אחד מהאופניים החשמליים שנגנבו (צילום: דוברות המשטרה)

בדיקת האופניים העלתה כי הסוללה החשמלית חסרה בהם. החשוד טען בפניהם כי רכש את האופניים זמן קצר לפני כן. בחיפוש בכליו איתרו השוטרים כלי פריצה והחשוד הועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

ימים ספורים לאחר מעצרו, זיהה בעליהם את האופניים שנגנבו מרשותו וסיפר כי הוא זה שהסיר את הסוללה.

כלי הפריצה שנתפסו ברשותו של החשוד (צילום: דוברות המשטרה)

במהלך החקירה בתחנת לב הבירה, אספו ראיות כנגד החשוד בגין 7 מקרים נוספים שאירעו לאחרונה בהם נגנבו אופניים וקורקינטים חשמליים בשווי של אלפי שקלים כל אחד.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ולאחר שגובשה תשתית ראייתית תוך פעולות חקירה ואיסוף עדויות רבות, הגישה בתחילת השבוע יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים כתב אישום בעבירות גניבה, הסגת גבול והחזקת מכשירי פריצה המיוחסים לנאשם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר