חברון

בן 17 נעצר בחשד שתקף חיילת צה"ל בשבת חיי שרה

משטרת מחוז שי עצרה הלילה חשוד, צעיר בן 17, בחשד שתקף את חיילת צה"ל במהלך שבת חיי שרה בחברון • החשוד יובא להארכת מעצר (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אחד העצורים בתקיפה (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

שלושה ימים לאחר האירוע החמור, משטרת מחוז שי עצרה הלילה (שלישי) חשוד, צעיר כבן 17, בחשד שהיה מעורב בתקיפת חיילת צה"ל במהלך האירועים הלאימים שהתרחשו בשולי שתב חיי שרה בעיר חברון.

החשוד נעצר ונחקר בשעות אלו ובהמשך היום המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בירושלים.

כזכור, מיד לאחר התקיפה, הרמטכ"ל, רב אלוף אביב כוכבי, גינה את האירוע ואמר: "מדובר באירוע חמור ביותר שאינו מתקבל על הדעת. לא ייתכן שאזרח ישראלי יתקוף באלימות את חיילי צה״ל הפועלים לאבטחת ולשמירה על ביטחון האזרחים. זו התנהגות עבריינית מבישה ומחפירה. ‏נפעל למיצוי דין מהיר ומחמיר".

אתמול עצרה המשטרה חשוד אחר, חייל, תושב מודיעין עילית, בחשד כי במהלך השבת האחרונה, שבת 'חיי שרה' בחברון, תקף קצינה במג"ב, משך בשערה, תקף אותה באגרופים ודחף לה אצבע בעין.

החייל לבית משפט השלום בירושלים, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בארבעה ימים, אך בית המשפט האריך את מעצרו בשלושה ימים.

נציג המשטרה אמר בדין כי "מדובר בבקשה ראשונה להארכת מעצרו של המשיב. מדובר באירוע חמור שהתרחש בשבת חיי-שרה, החייל ביחד עם חבריו, הגיע רובה של השירות שלו לאזור עונתיאל שבחברון, בדרך לשם המשיב עם חבריו רצו להגיע לבית של פלסטיני על-מנת לעורר מהומות ובדרך עצרה אותו קצינת מג"ב. לאחר שהוא סירב לעזוב את המקום הוא משך את שערה, תקף אותה באגרופים ודחף אצבע לעיניה. משטרת ישראל-תחנת חברון רואה בחומרה התנהגות כזו שותקף קצינת מג"ב וחיילים בצבא ההגנה לישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר