בכביש המנהרות בי-ם

תיעוד דרמטי: כך נתפס גנב הרכב הפלסטיני לאחר מרדף

השוטרים הירושלמים ערכו אמש פעילות יזומה כנגד מכתב גניבות הרכב בדרום העיר ירושלים. במהלך הפעילות, הבחינו ברכב חשוד, שלאחר שסימנו לו לעצור - הוא פתח במנוסה, בתום מרדף רגלי ארוך, הוא נתפס | תיעוד (חדשות, משטרה)

מישאל לוי | כיכר השבת |

מכת גניבות הרכב בירושלים: שוטרים ממחוז ירושלים הבחינו אמש (ראשון) ברכב שהעלה את חשדם, בתום מרדף רגלי, הנהג - פלסטיני שב"ח, נתפס והוא חשוד בגניבת הרכב.

שוטרי תחנת מוריה ממחוז ירושלים ערכו בלילה פעילות יזומה כנגד עבירות רכוש, בדגש לגניבת כלי רכב, במהלך הלילה הבחינו השוטרים ברכב שנע לעברם בכביש המנהרות בדרום העיר ירושלים וכי הרכב פנה לאחור והחל נמלט.

בשילוב כוחות משטרה נוספים, החלו השוטרים בפעולות לאיתור ועצירת הרכב ובשלב מסוים הבחינו כי נהג הרכב החשוד עזב את הרכב במנהרה והחל במנוסה רגלית.

בשלב זה פתחו השוטרים אף הם במרדף רגלי אחריו תוך קריאות לעברו לעצור ותוך שהם מצמצמים וסוגרים את נתיב הימלטותו, עד שהחשוד שהבין כי לאור נחישות השוטרים לא יצליח לחמוק מידם, נשכב החשוד ונעצר על ידי שוטרי הסיור.

החשוד שנעצר, פלסטיני שב"ח תושב דרום הר חברון בשנות ה-20 לחייו, הועבר לחקירה בתחנת מוריה מרחב ציון ובעליו של הרכב, תושב שכונת גילה בירושלים, עודכן על ידי המשטרה כי רכבו נגנב זמן קצר לפני כן ונתפס על ידי השוטרים.

עוד עלה בחקירה כי לחשוד אין כלל רישיון נהיגה ובמהלך היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט לטובת מיצוי פעולות חקירה נוספות בעניינו.

"משטרת ישראל פועלת כל העת כנגד עבירות הפוגעות בביטחונו של האזרח וברכושו, תוך יצירתיות ושימוש ביכולות מגוונות, תוך פעולות מניעה, איתור ומעצרם של חשודים בעבירות אלו, חקירתם ומיצוי הדין עמם", נמסר ממשטרת ישראל.

צפו בתיעוד התפיסה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר