בצומת חוסן

לאחר מרדף: בלשי משמר הגבול עצרו ציידי צבאים | תיעוד

במהלך תצפית על החוליה נראו החשודים במהלך צייד לא חוקי של צבאים בתוך שטחי האש ברמת הגולן בלשי היחידה המרכזית של מג"ב צפון ביצעו מרדף ועצרו את חברי החוליה | צפו במעצר (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

במהלך החודש האחרון התנהלה חקירה סמויה ביחידה המרכזית של מג"ב צפון בשיתוף רשות הטבע והגנים נגד צייד לא חוקי על ידי מספר חשודים מהכפר כיסרא בצפון.

לאחר קבלת הדיווח בדבר ציד לא חוקי בשטחי אש ברמת הגולן, נערכו לוחמי ובלשי משמר הגבול למעצר של החוליה.

במהלך תצפית על החוליה נראו החשודים במהלך צייד לא חוקי של צבאים בתוך שטחי האש ברמת הגולן בלשי היחידה המרכזית של מג"ב צפון ביצעו מרדף ועצרו את חברי החוליה. למקום הגיעו פקחי רשות הטבע והגנים יחד עם השוטרים ביצעו חיפוש ברכבם.

במהלך החיפוש ברכבם נתפסו 2 רובי ציד שאחד מהם ללא רשיון ורובה ציד נוסף המיועד לירי במטווח בלבד כמו כן נתפס מגלה מתכות.

החשודים תושבי כיסרא בני 33 ו-40 נעצרו ועוברו לחקירה במשמר הגבול ורשות הטבע והגנים. לאחר שהוארך מעצרם כלל חומרי החקירה הועברו לטיפול הפרקליטות ולשכה המשפטית של רשות הטבע והגנים ובהמשך צפוי להיות מוגש נגדם כתבי אישום.

ליעד לינג ממונה חקירות במחוז צפון רשות הטבע והגנים אמר כי "שילוב הכוחות בין גופי האכיפה רשות הטבע והגנים ומג״ב במאמץ חקירה שנמשך בחודש האחרון למניעת ציד צבאים המתרחש במחוז צפון ובארץ כולה הוא תעודת הביטוח להמשך קיומם של צבאים שהם מין בסכנת הכחדה במדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר