הדחת מפקד מחוז ת"א

6 קצינים קוראים למפכ"ל להתפטר; יקיים הצהרה משמעותית

הדחת מפקד מחוז תל אביב: המפכ"ל הודיע הערב כי בשעה שמונה יקיים הצהרה משמעותית מאוד. במקביל שישה קצינים בכירים קוראים לו להתפטר מתפקידו (חדשות משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
בן גביר והמפכ"ל | ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הדחת מפקד מחוז ת"א עמי אשד: שישה קצינים בכירים קוראים למפכ"ל קובי שבתאי להתפטר. שבתאי יקיים הערב (מוצ"ש) בשעה 20:00 מסיבת עיתונאים.

דוברות המשטרה הודיעה הערב: "בשעה 20:00 תינתן הודעה משמעותית של מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי". ההערכה היא כי בהצהרה צפוי שבתאי לדבר על פיוטרי עמי אשד.

כאמור שישה קצינים מכהנים בדרגת ניצב, שהם קרוב לשליש מסגל המשטרה, קוראים למפכ"ל להתפטר מתפקידו; "הוא כשל בפיטורים ולכן עליו לעזוב את תפקידו"

פורום המפכ"לים והניצבים לשעבר במשטרה העבירו מסר חד-משמעי וחסר תקדים למפכ"ל המכהן רב-ניצב קובי שבתאי להתפטר מתפקידו על רקע ההדחה.

במכתב ששיגרו למפכ"ל כתבו: "רב ניצב קובי שבתאי – תתפטר! אנו קבוצת המפכלים וניצבים בדימוס הוכנו בתדהמה עם החלטת השר להדיח את מפקד משטרת מחוז תל אביב ניצב עמי אשד לנוכח הצלחתו לנהל במשך 9 שבועות מחאות רבות היקף בחכמה בשיקול דעת תוך ניצול זכות המחאה. מצד אחד ואכיפת החוק מהצד האחר".

"תדהמתנו הלכה וגברה כאשר הסתבר לנו שהיית שותף למהלך זה תחת הכסות המגוכחת של סבב מינויים! התנהגותך היום תיזכר כאחת מנקודת השפל בהיסטוריה של משטרת ישראל".

הם האשימו אותו: "שיתפת פעולה עם עבריין מורשע כדי להפוך את המשטרה למילציה פרטית כדי לספק את מאוויו הפוליטים של השר הממונה והיית שותף לטיהור של מפקד עם עמוד שידרה!".

"במעשיך אלה איבדת את הזכות הערכית והמוסרית להמשיך ולהוביל את שוטרי משטרת ישראל במשימותיה הרבות והמגוונות! אנחנו רבי ניצבים וניצבים מפקדיך לשעבר קוראים לך להתפטר מתפקידך לאלתר!".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב: "חבורת קצינים כושלים שהתאחדו יחד אחרי שהרסו את המשטרה, החריבו את הביטחון הלאומי וחלקם גם לקו בשחיתות שבאה לידי ביטוי במסקנות הוועדות בעניינם – קראדי, שוועדת זיילר קבעה שהיה מפכ"ל רשלן ולא מקצועי, רפי פלד שכולם זוכרים את השחיתות שלו ומימון הג'קוזי ומיקי לוי שהיה הממ"ז הכי כושל בירושלים ובתקופתו נרצחו עשרות אנשים, עדיף שישבו בשקט ולא יפריעו למפכ"ל והמשטרה לעבוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר