התעמתות בדירת המגורים

שלף סכין מאחורי וילון ודקר את השוטר בביתו מספר פעמים

שוטר שהוזעק לדירת מגורים בירושלים, הותקף בידי צעיר בן 20 שהשתולל בביתו ונדקר שוב ושוב בפלג גופו העליון. אמש שוחרר מבית החולים (ארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
הסכין באמצעותה דקר החשוד את השוטר (צילום: דוברות המשטרה)

צעיר בשנות העסקים לחייו, החשוד בפציעה קשה של שוטר לאחר שדקר אותו בחזהו, באמצעות סכין שהוסתרה בחדרו, נעצר בידי המשטרה. אתמול הוגשה נגדו הצהרת תובע. כך פרסמה היום (רביעי) המשטרה. מצבו הרפואי של השוטר השתפר, ואמש שוחרר לביתו להמשך הליך החלמה.

האירוע המדובר התרחש ביום שישי האחרון, אז הוזעקו שוטרי סיור מתחנת לב הבירה במחוז ירושלים אל דירת מגורים בשכונת רמות, בעיר בעקבות דיווח על צעיר בשנות ה-20 לחייו שמשתולל בביתו.

בהגעת השוטרים וגורמי רפואה הם הבחינו באי סדר בבית, שכלל בין היתר נזק רב, וכי החשוד מסתגר בחדרו תוך שהוא צועק לכל עבר.

בעקבות כך, ניהל השוטר שיח עם החשוד במשך דקות ארוכות במטרה להניעו לשתף פעולה עם צוותי הרפואה שהמתינו במקום. בתוך כך, נכנס השוטר אל חדרו של החשוד ושם נמשך השיח עוד זמן מה.

בשלב מסוים, שלף החשוד לפתע סכין שהוסתרה מאחורי וילון בד שפרוס על הקיר, ודקר את השוטר מספר פעמים בפלג גופו העליון. השוטר שלא איבד עשתונות, הצליח לאחוז בידו החמושה של החשוד ולהרחיקה מגופו ובכך מנע את המשך מעשיו של החשוד.

מיד לאחר מכן, יצא השוטר מחדרו של החשוד במטרה לקבל טיפול רפואי על ידי צוותי הרפואה שנכחו במקום ופינו אותו במצב קשה לבית החולים. השוטרת שהייתה עמו סייעה לו בהשתלטות על החשוד עד להגעת כוחות משטרה נוספים שהוזעקו על ידם.

החשוד נעצר כאמור והועבר לחקירה בתחנת לב הבירה. מעצרו הוארך בבימ"ש והוא שנשלח לבדיקה רפואית. לאחר שהושלמו פעולות החקירה בעניינו, הוגשה אתמול הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום מטעם הפרקליטות ומעצרו הוארך.

זמן קצר לאחר האירוע, מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן הגיע לבית החולים לבקר את השוטר שנפצע, וקיים במקום הערכת מצב עם המפקדים. אתמול שוחרר השוטר לביתו מבית החולים, לאחר שחל שיפור ניכר במצבו הרפואי.

מפכ"ל המשטרה שוחח עם השוטר אמש, שיבח את אופן תפקודו באירוע וציין בין היתר: ״פעלת בגבורה ועשית את העבודה שלך בצורה מצוינת תוך שאתה מסכן את עצמך כדי למנוע פגיעה באזרחים חפים מפשע. התפקוד שלך באירוע הוא דוגמה לשוטר שרואה את טובת האזרח ובטחונו לנגד עיניו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר