אריה דרעי תוקף: בליכוד ביתנו מדירים מזרחים

אריה דרעי, יו"ר ש"ס בפועל, תוקף הערב את 'הליכוד ביתנו' וטוען כי גם במפלגת השלטון יש הדרת מזרחים. את המתקפה מגבה דרעי בנתונים: בחמישייה הראשונה אין מזרחי אחד "עקרון השוויון, כפי שעוצב במשפט הישראלי, מופר בעקביות ביחסה של החברה הישראלית אל המזרחיים" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: פלאש 90)

אריה דרעי, יו"ר ש"ס בפועל, ממשיך במתקפה נגד 'הליכוד בתינו' בטענת 'הדרת מזרחיים' בכך שבחמישייה הראשונה אין מזרחי אחד.

בסטטוס שפרסם הערב דרעי בעמוד הפייסבוק שלו כתב "גוש חוסם, ככל שחולף הזמן גוברים הקולות שקוראים להציף ולהעלות את הדרת המזרחיים בישראל ועולה ההכרה שאין מדובר בשד אלא במציאות מחלחלת".

"אולם לדאבוני, כשזה מגיע לפוליטיקה ולנבחרי כנסת ישראל הפוליטיקאים מעדיפים למלא את פיהם מים ולשתוק או במקרה הפחות שוב לטעון כי רוכבים על השד העדתי בדרך לפוליטיקה".

"הסיבה לכך היא פשוטה - בכנסת ישראל ובמפלגות הבכירות ישנה הדרת מזרחיים ברורה. במציאות הישראלית שבה אנו חיים, בקבוצה המרכיבה את ראשי הפירמידות של מוקדי הכוח בחברה הישראלית אין ייצוג כלשהו למזרחיים. עקרון השוויון, כפי שעוצב במשפט הישראלי, מופר בעקביות ביחסה של החברה הישראלית אל המזרחיים".

"תפקידם של חברי הכנסת אינו רק לייצג את מגוון הדעות הביטחוניות והכלכליות במדינה, אלא גם להוות ייצוג אמיתי והולם של אזרחי ישראל. בפועל, רוב המפלגות מחזיקות ברשימה שלהן "ספרדי קישוט" ומסתפקות בכך".

דרעי לא הסתפק בכך ופרסם תמונה הממחישה את כמות החברים המזרחיים במפלגות.

בתוך כך, גורם בכיר בליכוד אמר היום לערוץ 2, כי אם לפיד יהיה מספיק חזק, הם יעדיפו אותו על פני ש"ס.

(צילום מסך)

כזכור, בשיעור שמסר אמש (מוצ"ש) הגאון חכם שלום כהן, ראש ישיבת פורת יוסף והחבר הבכיר במועצת חכמי התורה, בבית מדרשו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף נתן הרב תמיכה חד משמעית בהנהגתו של דרעי.

מתוך דברי חכם שלום כהן: "ה' זיכני בשבועות האלה, טוב וחסד ירדפוני, היה לי כמה שמחות, הלכתי בכמה חלקים מהארץ, כל אחד אומר לי 'זכיתם שרבי אריה (דרעי) נכנס למערכה מוסר את הנשמה, איך שהוא מדבר, איך שהוא מלטף, איך שהוא מקרב, אתם זוכים".

"השבת הייתי בנתיבות תשמעו איך שהם מדברים שם, אשרינו שזכינו שיש לנו אדם כזה. רבותי, אני מכיר את האדם הזה קרוב לשלושים שנה מזמן שהקמנו את ש"ס, מעולם לא אמר דבר נגד מרן, כל דבר 'מה מרן יאמר על זה', ועד היום".

"רבותי, כתוב 'ויוסף היה במצרים', כתוב במדרש מה-זה 'ויוסף היה במצרים', הוא יוסף מבית אביו, הוא יוסף שנמכר, הוא יוסף שהיה בבית פוטיפר, הוא יוסף שהיה בבית הסוהר, הוא יוסף שיצא ונהיה מלך, הוא יוסף עד הסוף".

"על רבי אריה אני רוצה לאמר לכם, הוא אריה כשהיה, הוא אריה שהיה בבית הסוהר, הוא אריה, הוא אריה!, עד היום הוא אריה".

"איפה שאני שומע אומרים שהוא מוסר את נפשו מבוקר עד ערב, והכל לכבודו של הקב"ה וכבודו של מרן" אמר הרב שלום כהן על אריה דרעי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר