השיוויון בנטל: נתניהו יציג מתווה כפשרה עם החרדים

האם זו תהיה נוסחת הקסם שתושיב בממשלה אחת את יאיר לפיד, ש"ס ויהדות התורה? ראש הממשלה צפוי להציג מתווה גיוס חדש. המפלגה הראשונה שתצטרף לקואליציה תהיה דווקא "התנועה" של ציפי לבני - כך טוענים בליכוד ביתנו. במפלגה אמרו כי לבני היא הקרובה ביותר להיכנס לקואליציה, וסביר שכבר בשבוע הקרוב ייחתם ההסכם הקואליציוני

יוני גבאי | כיכר השבת |
חרדי בצה"ל (צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מנסה לרקוח נוסחת קסם שתצליח להושיב את החרדים עם יאיר לפיד, ולהרכיב באמצעותם קואליציה רחבה.

מעריב מדווח כי המשא ומתן בין הליכוד ביתנו למפלגות השונות יואץ במהלך השבוע הקרוב, ובין היתר, צפוי ראש הממשלה להציג מתווה גיוס חדש שיהווה פשרה בין החרדים ללפיד.

לפי הדיווח, יוזמת הגיוס תהיה מבוססת על תוכניתו של השר משה יעלון, ובין היתר ייקבעו יעדי גיוס.

המפלגה הראשונה שתצטרף לקואליציה תהיה דווקא "התנועה" של ציפי לבני - כך טוענים בליכוד ביתנו. במפלגה אמרו כי לבני היא הקרובה ביותר להיכנס לקואליציה, וסביר שכבר בשבוע הקרוב ייחתם ההסכם הקואליציוני.

על רקע המגעים הקואליציונים, תקף מרן הרב עובדיה יוסף את יאיר לפיד, בחריפות. במהלך משל אותו סיפר בשיעורו השבועי, אמר הגר"ע יוסף את המילים הבאות: "לא תלך עם לפיד. זה מנוול זה, שונא את הישיבות".

מדברי הגר"ע יוסף בתוכם שתל את המסר העוקצני כלפי לפיד: "היה מלך אחד שהיה לו שר אחד אהוב שלו, היה אוהב אותו מאוד, כל פעם בא אצל המלך, משוחחים ביניהם על הביטחון ועל הקואליציה ועל האופוזיציה".

"כולם משוחחים ביניהם, והוא נותן לו את העצות איך יעשה: 'לא תלך עם לפיד. זה מנוול זה, שונא את הישיבות'. מייעץ אותו, נותן לו עצות. וכל פעם היה בא המלך, עושה לו כבוד גדול, מדבר איתו נותן לו את כל הסודות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר