סגן שר הביטחון: הממשלה תבלום תהליך של שתי מדינות לשני עמים

סגן שר הביטחון דני דנון אמר בראיון שקיים, כי הממשלה תבלום כל פיתרון של שתי מדינות לשני עמים: "רוב שרי הליכוד, ביחד עם 'הבית היהודי' יתנגדו לכך" אמד סגן השר דנון (פוליטי)

ב. ניסני | כיכר השבת |
סגן השר דנון (צילום: פלאש 90)

קואליציית נתניהו נגד תהליך השלום? סגן שר הביטחון דני דנון אמר בראיון לעיתון "דה טיימס אוף ישראל" כי בקרב הממשלה החדשה ישנה התנגדות לרעיון שתי מדינות לשני עמים, רעיון שראש הממשלה בנימין נתניהו - הודיע על תמיכה בו בנאום בר אילן המפורסם.

דבריו של סגן השר דנון, מגיעים ימים ספורים לפני הגעתו שוב של מזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי למזרח התיכון, בניסיון להתניע את תהליך השלום בין ישראל והפלסטינים.

במהלך הראיון אמר דנון: "הממשלה לא קיימה מעולם דיון, הצבעה, או החלטה בעניין פתרון שתי המדינות לשני עמים. אף אחד לא יעלה את הנושא להצבעה. זה לא חכם לעשות זאת. אבל אם תביא זאת להצבעה, רוב שרי הליכוד, ביחד עם 'הבית היהודי' יתנגדו לכך".

נתניהו אמר למראיין, כי נכון להיום, אין בליכוד מלחמה נגד דעתו של נתניהו התומכת בשתי מדינות לשני עמים, אך במידה והדבר יהיה רלוונטי, חברי המפלגה והממשלה לא יאפשרו את התהליך.

"הקהילה הבינלאומית יכולה לומר מה שהיא רוצה, אנחנו יכולים לעשות מה שאנו רוצים", אמר דנון בהתייחסו להקפאת הבנייה בשטחים השנויים במחלוקת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר