נפתלי בנט: "יש לי מחלוקות עמוקות עם נתניהו"

שר הכלכלה נפתלי בנט התייחס בראיון שהעניק בסוף השבוע למחלוקות בינו לבין בנימין נתניהו: "לא רבנו בניגוד למה שחושבים, אך זה לא סוד שבשנים האחרונות לא היינו בקשר". את רעיון שתי המדינות שעתיד להביא לקץ הסכסוך הישראלי פלסטיני הגדיר בנט: "התאבדות לאומית" (פוליטי)

יוסף פאר | כיכר השבת |
השר נפתלי בנט (צילום: פלאש 90)

שר הכלכלה נפתלי בנט התייחס בסוף השבוע לחילוקי הדעות הקיימים בינו לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואמר בראיון לוושינגטון פוסט כי יש מחלוקות עמוקות בינו ראש הממשלה.

"לא רבנו בניגוד למה שאנשים חושבים, אבל זה לא סוד שבשנים האחרונות לא היינו בקשר, אני עומד בראש מפלגה שמתחרה עם הליכוד", בנט ציין כי למרות הכבוד ההדדי עדיין ישנן מחלוקות עמוקות בניהם: "אני מאוד מכבד אותו אבל יש לי מחלוקות עמוקות עמו".

במהלך הראיון, התייחס שר הכלכלה לסכסוך הישראלי פלסטיני, ולחידוש המגעים בתיווכו של שר החוץ ג'ון קרי: "נתניהו תומך, הוא באמת תומך, בהקמת מדינה פלסטינית בתוך ישראל" אמר בנט, והצהיר: "אני מבין שהממשלה הזאת מתקדמת בהתאם לגישה הזו, ואני לא מתכוון לעצור אותה. איני מתכוון להטיל וטו. אני לא מתכוון לעשות דבר כדי לעצור את חידוש המו"מ בגלל שהממשלה הזו רוצה להתקדם לכיוון הזה".

מחלוקות עמוקות עם ראש הממשלה, נתניהו ורעייתו (צילום: אבישג שאר-ישוב, פלאש 90)

"זה בסדר לדבר, אבל אני סקפטי מאוד שזה יוביל לתוצאה כלשהי. בסוף היום, ברגע הקריטי, כל מנהיג פלסטיני נבהל ונסוג. אני סקפטי מאוד שאבו-מאזן יהיה מוכן לקבל את ישראל כמדינה יהודית. אני לא מתכוון להציב מכשולים. הם יכולים לדבר. לא אפרק את הממשלה" אמר בנט.

בנט הגדיר את רעיון שתי המדינות כהתאבדות לאומית: "הבעיה שלי כרגע היא שהקהילה הבינלאומית מנסה לכפות עלי התאבדות לאומית. להזריק מדינת טרור ללב הארץ שלנו זו התאבדות לאומית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר