דגן: הדרישה מהפלסטינים להכיר בישראל כמדינה יהודית היא קשקוש

ראש המוסד לשעבר התייחס במסגרת כנס סגור לדרישה להכרה הפלסטינית במדינה היהודית ואמר כי מדובר בקשקוש: "ממי אנחנו מבקשים הכרה? מיישות שאינה קיימת. זו ממש טיפשות" (מדיני)

ב. ניסני | כיכר השבת |
מאיר דגן (צילום: פלאש 90)

ראש המוסד לשעבר מאיר דגן, התייחס במסגרת כנס סגור לדרישה הישראלית להכרה פלסטינית בישראל כמדינה יהודית ואמר כי היא "קשקוש".

"אני מסכים עם האמירה שהרשות הפלשתינית בקושי שולטת", צוטט דגן ב'מעריב', "לאבו מאזן יש אופוזיציה לא רק מבחוץ, גם בתוך, זה בעיקר בגלל השחיתות ברשות".

"אם תהיה הכרה של הליגה הערבית וכן ערבויות בינלאומיות, אז ההסכם יעמוד", אמר דגן, לדבריו, הדרישה הישראלית מהפלסטינים להכיר בישראל כמדינה יהודית היא קשקוש. "ממי אנחנו מבקשים הכרה? מיישות שאינה קיימת. זו ממש טיפשות".

"הפרמטרים די ברורים" הוסיף דגן בהתייחסו להסכם העתידי. "גושים וחילופי שטחים, גבולות לאורך חומת ההפרדה בערך, וירושלים מחולקת לצד ישראלי וצד פלשתיני, עם פתרון ייחודי למקומות הקדושים. לא בטוח שעלינו לקבל את זה, אך זה מה שהרוב בישראל חושב. וגם אין לנו הרבה ברירות".

במענה לשאלה האם יצטרף לפוליטיקה אמר: "אישית, איני אוהב פוליטיקאים. אך חשוב לי העתיד. יש לי שבעה נכדים, וחשוב לי מה אשאיר להם אחריי, אפילו שאיני בטוח שאני מתאים לחיים הפוליטיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר