אבו מאזן שוחח עם נתניהו? מרגש!

אדוני ראש הממשלה - אל תתרגש יתר על המידה משיחת הטלפון עם אבו מאזן, את פירות השיחה, כבר קצר אבו מאזן בעולם, שם הוא שוב נתפש בכלל כאדם טוב ושוחר שלום (דעה)

הרב דב פוברסקי | כיכר השבת |
נתניהו עם אבו מאזן (צילום ארכיון: פלאש 90)

לאחר תקופה ארוכה של נתק, בין שני האישים, אתמול (שני) זה קרה, ואבו מאזן, ראש הרשות, יצא מגדרו, הרים את הטלפון ושוחח עם ראש ממשלתנו בנימין נתניהו.

שיחה בין שני אישים, ככה ללא תמורה וללא דרישה מקדימה, דרישה שברוב נדיבותו וויתר, למשל שברמת שלמה לא יבנו או יוסיפו מרפסות סוכה, לבעלי דירות המעוניינות בכך, והרי חג הסוכות הבעל"ט מתקרב.

גם לא הייתה דרישה שלא לבנות בהתנחלות קרית ספר, ואפילו לא עלתה בקשה שלא לבנות עוד בעיר ביתר עלית, כל זאת בשל העובדה שאבו מאזן דיבר עם נתניהו.

שיחת חינם ללא עלות. משהו המזכיר את חברות הסלולר של התקופה האחרונה.

נתניהו ניצל את הזדמנות הפז שניתנה לו, וביקש מראש הרשות סיוע בהחזרת הבנים.

מרוב התרגשות מעצם קיומה של השיחה, אף אחד לא הזכיר לראש הרשות הנכבד - אדון אבו מאזן, כי את האיזון הוא זה שהפר, והוא זה שאחראי באופן ישיר לחטיפת הנערים.

מערכת ההסתה המשומנת בבתי הספר כמו גם במסגדים, מדברת באופן ברור על כך, שכל מי שהורג יהודים באשר הם, ונהרג בעת מילוי תפקידו, נחשב לשאהיד (קדוש).

גם בבתי הספר שבמזרח ירושלים - אחד שכזה ממוקם בתוך שכונת מעלות דפנה, גם שם, מסיתים את התלמידים ומלמדים אותם, שאנו הכובש שיש לגרשו בחרב ובחנית.

ישנם רחובות, בשטחי יהודה ושומרון, שאבו מאזן קרא אותם, על שמות של כאלה שרצחו אנשים נשים וטף, סתם ככה בגלל שהם יהודים, הרוצחים שרחובות נקראו על שמם, הם בכלל קדושים מהסוג 'שאהידים' - לשיטתו של אבו מאזן, יקיר שיחת הטלפון של נתניהו.

אף אחד גם לא הזכיר לו לאבו מאזן, שמי שחיזק את החמאס, זה הוא בעצמו, על ידי הסכם האיחוד בין הפתח לחמאס, שנחתם זה עתה.

אילו המקרה היה הפוך, ונערים פלסטינים היו נחטפים על ידי ישראלים, אבו מאזן לא היה עונה לטלפון של נתניהו, ואם כן, הוא היה טורק לו אותו בפרצוף.

גם אילו היה קורה הפוך, הרי שמדינות אירופה הצבועות והמרושעות, היו פותחות, ולא מסיימות את מהדורות החדשות שלהם בגינוי ואיומים על מדינת ישראל. גם השופטים בהאג, היו כבר תופרים חליפות לקראת המשפט שייערך לראשי המדינה והצבא הציוני.

אך כאשר מדובר בנערים יהודים, אירופה עסוקה עד מעל הראש במונדיאל ובתוצאות משחקיה, את מי באמת מעניין כמה ילדים יהודונים שנחטפו על לא עוול בכפם.

אצלנו ממש לא מתרגשים משיחתו של אבו מאזן, אפילו נגעלים ממנה וממנו בכלל.

הגם שאשתו מטופלת בבתי החולים בארץ, ובן משפחתו של הניה מעזה, גם מטופל בבתי החולים בעזה.

המצב נראה אידיליה של ממש. שינסה נתניהו לשלוח את מי ממשפחתו לטיפול בעזה או ברמלה, כל זאת מבלי להתייחס לידע הרפואי וההיגיינה.

רק לדרך הלוך וחזור.

אדוני ראש הממשלה - אל תתרגש יתר על המידה משיחת טלפון שכזו, את פירות השיחה, כבר קצר אבו מאזן בעולם, שם הוא שוב נתפש בכלל כאדם טוב ושוחר שלום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר