בחירות 2015: ש"ס נוטשת את העדתיות לטובת הנושא הכלכלי

בקמפיין הבחירות החדש של ש"ס ככל הנראה לא תפגשו את נושא הקיפוח העדתי, אלא בעיקר מסרים המתמקדים במצב הכלכלי של האזרח. מודעת בחירות ראשונה הוצגה הבוקר (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי והקמפיין החדש, הבוקר (צילום: יעקב כהן)

בחירות בפתח: בש"ס הגיעו לאחרונה למסקנה כי הציבור פחות מתחבר לנושא העדתי, מה שהוביל להחלטה לא להתמקד בקמפיין הבחירות הקרוב בנושא המזרחי שלכאורה מופלה לרעה, אלא במצב הכלכלי האישי של האזרחים.

יו"ר ש"ס דרעי החל בשבוע האחרון בקמפיין בחירות שעוסק בשני נושאים בלבד: 30 שקלים שכר מינימום, ומע"מ אפס על מוצרי יסוד. יצויין, כי הקמפיין להעלאת שכר המינימום מתנהל כבר כמה חודשים על ידי ארגונים חברתיים, כשכעת מצטרפת אליו ש"ס.

הבוקר, כאשר הגיע דרעי למסיבת העיתונאים שקיים באשדוד, הוא דאג לשלט בחירות ראשון ברוח המסרים החדשים של ש"ס. דרעי החל במסיבת העיתונאים ובמהלכה התייצבו אנשיו מאחור והניפו את השלט המציב את דרישות ש"ס להעלאת שכר המינימום ומע"מ אפס על מוצרי יסוד.

צפו: אנשי דרעי מציגים את שלט הבחירות במהלך מסיבת העיתונאים (רועי עידן - ynet)

גם בהודעת SMS ששיגר הבוקר לחברי הכנסת של ש"ס, ביקש דרעי מהח"כים להתראיין בנושא החברתי: "ש"ס חברתית, על שני התנאים שלנו שלושים שקל שכר מינימום ומע"מ אפס על מוצרי יסוד".

בבחירות הקודמות, התמקד דרעי בקרב 'על הראש' של הציבור האשכנזי בישראל. אחד הציטוטים הזכורים שלו מאותם ימים היה: "מפלגת ישראל ביתנו ביצעה השתלטות עויינת על הליכוד. ממפלגת העם הפכה הליכוד ביתנו למפלגה יהירה וזחוחה המייצגת רוסים ולבנים בלבד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר