פרשת השחיתות: צפויים מעצרים נוספים

פרשת השחיתות שבה מעורבים לכאורה בכירים במפלגת ישראל ביתנו עשויה להסתעף עוד במהלך השבוע הקרוב עם מעצרם של חשודים נוספים, המעורבים לכאורה בפרשה (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
פאינה קירשנבאום (צילום: גיל יוחנן - ynet)

פרשת השחיתות שבה מעורבים לכאורה בכירים במפלגת ישראל ביתנו עשויה להסתעף עוד במהלך השבוע הקרוב עם מעצרם של חשודים נוספים בפרשה.

במשטרה אומרים כי בשבוע הקרוב צפויים מעצרים נוספים של עשרות אנשים אחרים שלכאורה היו מעורבים בפרשת השחיתות. לדברי גורמים במשטרה, הפרשה הזו תוביל בסיומה לכתבי אישום נגד כמה מהמעורבים בה.

בין אותם אלו שהמשטרה טוענת כי בכוונתה לעצור אותם כבר השבוע, נמצאים בכירים במערכת הציבורית ובעלי תפקידים בארגונים ובעמותות מוכרות.

ב"הארץ" דווח כי עם הפיכתה של החקירה לגלויה עולה תמונה מדאיגה ולפיה התנהלות דומה התקיימה במשרדים שונים שבראשם עומדים אנשי ישראל ביתנו. המשרדים הם משרד החוץ בראשו עומד יו"ר המפלגה, אביגדור ליברמן. ומשרדי הקליטה, התיירות, ביטחון פנים והחקלאות.

לפי הדיווח, ישנו מידע שהגיע באחרונה למשטרה העשוי לקשור גם את ליברמן עצמו לחקירה, אף שבמשטרה אומרים כי לעת עתה אין כל ראיה לכך שהוא ידע על המעשים הפליליים.

החקירה בפרשה החדשה נמשכה במשך יותר משנה, ובעקבות הבחירות הורה היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין לעבור לחקירה גלויה, זאת כדי שהציבור ידע עוד טרם הבחירות מי נמצא תחת חקירה פלילית.

בין עשרות העצורים שחלקם הובאו לדיון בהארכת מעצרם, נמצאת סגנית שר הפנים, פאינה קרישנבאום, שנחקרה במשך שעות ארוכות ושוחררה לביתה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר