פאינה קירשנבאום פורשת מהחיים הפוליטיים

סגנית שר הפנים ח"כ פאינה קירשנבאום הודיעה כי החליטה לפרוש מהחיים הפוליטיים ובמקביל לשמור על זכות השתיקה בחקירות. "אשקיע זמני בהגנה על חפותי" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
פאינה קירשנבאום (צילום: פלאש 90)

חקירת 'ישראל ביתנו': סגנית שר הפנים ח"כ פאינה קירשנבאום הודיעה הבוקר (שני) כי היא החליטה לפרוש מהחיים הפוליטיים ובמקביל לשמור על זכות השתיקה בחקירת המשטרה.

לדברי סגנית השר הפורשת: "בלב כבד, ולאחר התלבטות ארוכה החלטתי כי בנסיבות הללו אינני יכולה להיחקר בצורה הוגנת וראויה ובלית ברירה, החלטתי לבחור בזכות השתיקה".

"מאחר ומקובל עליי כי לבחירה בזכות השתיקה משמעויות רבות החלטתי שלא לרוץ בבחירות הבאות ולהשקיע את זמני בהגנה על חפותי ובשיקום משפחתי", אומרת פאינה ובכך למעשה מודיעה על פרישתה מהחיים הפוליטיים.

"חשבונותיי בבנק נתפסו מבלי לאפשר לי להמשיך לשלם את התחייבויותיי ואפילו לקנות מצרכים בסופרמרקט", טענה קירשנבאום.

יצוין כי מדובר בפרישה הרביעית מ'ישראל ביתנו', בשבוע האחרון פרשו גם השרים יצחק אהרונוביץ ועוזי לנדאו ויו"ר ועדת החוקה ח"כ דוד רותם.

בתוך כך, קירשנבאום נחקרת הבוקר שוב במשרדי יחידת להב 433.

יו"ר "ישראל ביתנו", שר החוץ אביגדור ליברמן, הודיע לקירשנבאום כי הוא מקבל את פרישתה בצער. "כמי שבמשך קרוב ל-20 שנה היה נתון בעצמו לרדיפה ולהאשמות שווא, אני יודע מה עובר עלייך ועד כמה זה קשה, לך ולמשפחתך", אמר.

"אני מקבל את התפטרותך בלב כבד ומתוך ידיעה ששיקולים זרים של גורמים אינטרסנטיים הם אלו שגרמו לכך. אני מאחל לך שתשובי אלינו במהרה לאחר שיוכח, קבל עם ועדה, ששמך הוכפש לשווא ושלא נמצא רבב במעשייך", הסביר ליברמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר