ח"כים מהימין לנתניהו: "עמוד על המשך הבניה בירושלים וביו"ש"

לקראת פגישת נתניהו ואובמה בוושינגטון שיגרו חברי הכנסת המאוגדים ב"שדולת ארץ ישראל" מכתב נחרץ לנתניהו בו הם קוראים לו לעמוד איתן על המשך הבנייה בירושלים וביהודה ושומרון (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: Edi Israel/Flash90)

לקראת פגישתו של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו עם נשיא ארה"ב ברק אובמה בוושינגטון שיגרו חברי הכנסת המאוגדים ב"שדולת ארץ ישראל" מכתב נחרץ לנתניהו בו הם קוראים לו לעמוד איתן על המשך הבנייה בירושלים וביהודה ושומרון.

תחת הכותרת "הנידון: עמידתך האיתנה על הזכות ההיסטורית של עם ישראל בארצו", כותבים לנתניהו חברי הכנסת מהימין כי "עם צאתך לפגישתך עם נשיא ארה"ב, אנחנו חברי שדולת ארץ ישראל בכנסת החתומים מטה, מחזקים את ידך ועומדים מאחוריך ומבקשים ממך להבהיר לכבוד הנשיא, כי למדינת ישראל זכות היסטורית וחוקית להחזיק ולבנות בירושלים המאוחדת ובחבלי יהודה ושומרון, וכי הציבור בישראל, שאנו נציגיו הנבחרים, דורש לממש זכות זו הלכה למעשה, ורואה את ההתנגדות האמריקאית לבנייה כבלתי סבירה במסגרת היחסים בין שתי המדינות".

"דבר שמעון החשמונאי 'לא ארץ נוכריה לקחנו ולא ברכוש נכרים משלנו, כי אם נחלת אבותינו שנכבשה בלא משפט, וכאשר היה לאל ידנו השיבונו אותה לנו" - ילוו אותך בדרכך ובפגישותיך". חותמים חברי השדולה את מכתבם.

בין חברי הכנסת החותמים על המכתב נמצא סגן שר החינוך מאיר פרוש מהמפלגה החרדית אשכנזית יהדות התורה הנחשב לבעל דעות ימניות ובעבר אף דאג בתפקידו במשרד השיכון להמשך הבנייה בהתנחלויות.

עוד בחותמים, חברי הכנסת: בהם צחי הנגבי, יואב קיש, בצלאל סמוטריץ', אלי בן דהן, דוד אמסלם, דוד ביטן, ניסן סלומיאנסקי, מכלוף מיקי זוהר, מוטי יוגב, ינון מגל, אורן חזן, נאווה בוקר, נורית קורן ושולי מועלם רפאלי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר