התחקיר והתגובה

מירי רגב בעד תגובת נתניהו: "הגדיר מחדש את כללי המשחק"

שרת התרבות מירי רגב מגבה את תגובת ראש הממשלה לתחקיר 'עובדה' ואומרת כי נתניהו הגדיר מחדש את כללי המשחק. ומה יש לה לומר על שרה נתניהו? (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
רגב ונתניהו (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

בזמן שהתקשורת ואנשי 'המחנה הציוני' תוקפים בזה אחר זה את תגובת ראש הממשלה בנימין נתניהו לאילנה דיין בתוכנית 'עובדה', שרת התרבות מירי רגב יוצאת להגנתו: "ראש הממשלה הגדיר אתמול מחדש את כללי המשחק מול עיתונאים הפועלים ממניעים פוליטיים ואישיים"

רגב חיזקה את שרה נתניהו: "בתחילת דבריי אני מבקשת לחזק את רעיית ראש הממשלה על פועלה האישי והציבורי למען החברה הישראלית למרות מסע ההכפשות המכוער שהיא עוברת. במהלך השנים הכרתי את הגברת נתניהו כאישה חכמה, רגישה, המסורה למשפחתה ולעבודתה כפסיכולוגית ילדים".

על התגובה עצמה אמרה: "טוב עשה ראש הממשלה שהגדיר אתמול מחדש את כללי המשחק. הרמת המסך וחשיפת הפנים האמיתיות של חלק מהתקשורת, חיונית לדמוקרטיה ולשיח הציבורי בישראל. לצערי, חלקים בתקשורת מונעים מחשבונות פוליטיים ואישיים, ורותמים את עבודתם העתונאית לדבר אחד - הפלת שלטון הימין.

"לא יעזור להם. הציבור אינו טיפש ולכן נתניהו הוא ראש ממשלה הזוכה לאמון הציבור פעם אחר פעם. וזאת נוכח תפקודו המצויין כראש הממשלה ולמרות ההתגייסות העיתונאית למפלגת רק לא ביבי".

מוקדם יותר אמר יו"ר 'המחנה הציוני' יצחק הרצוג: "ההסתה אותה הסתה. השנאה אותה שנאה. אילנה דיין – מסומנת. אסור להתעלם מתוכן התגובה, שחצתה כל קו אדום של הסתה, המתירה את דמה של עיתונאית בישראל".

לדבריו: "מממצאי התחקיר של אילנה לא פחות חשובים וחמורים ואסור להתעלם מהם. סיעתנו - סיעת המחנה הציוני - תפנה הבוקר ליועץ המשפטי במכתב רשמי, חתום על ידי כלל חברי הכנסת בסיעה, בדרישה לחקור את ממצאי הכתבה ותוכן התגובה המסיתה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר