לקראת החקירה באזהרה

המיליארדר רון לאודר העיד במשטרה נגד ראש הממשלה

המיליארדר היהודי רון לאודר העיד במשטרה במסגרת החקירה במשטרה המתנהלת בימים אלו נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, בימים הקרובים צפוי ראש הממשלה להיחקר באזהרה במשרדו (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
לאודר ונתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש90; שאטרסטוק)

חקירה פלילית נגד ראש הממשלה נתניהו: המיליארד רון לאודר שמחזיק בין היתר בחלק מהשליטה בחברת חדשות 10 ובערוץ 10, העיד בשבועות האחרונים בפרשת השחיתות החדשה הנחקרת במשטרה ונוגעת לטובות הנאה שקיבל לכאורה ראש הממשלה בנימין נתניהו, כך דווח הערב.

לפני מספר חודשים דווח כי לאודר זומן לתשאול במשרדי יחידת להב 443 של משטרת ישראל לאחר שנחת בארץ להשתתפות במסע הלוויה של נשיא המדינה לשעבר, שמעון פרס, אלא שאז לא ברור היה באיזה פרשה העיד המיליארדר.

על פי הדיווחים, החקירה שאושרה על ידי היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, נוגעת לקבת מתנות יקרות ערך ללא דיווח כנדרש, על פי הדיווח גם בני משפחתו של נתניהו קיבלו מתנות ללא דיווח והם צפויים להעיד בפרשה.

על פי דיווחים בימים האחרונים, היועמ"ש נפגש עם נתניהו כבר לפני כשבועיים ובפגישה שהייתה ב"אווירה קשה" עדכן היועמ"ש את ראש הממשלה כי אישר לפתוח בחקירה פלילית נגדו וכי חוקרי המשטרה יתאמו עימו חקירה באזהרה בימים הקרובים.

על פי דיווחים, באגף החקירות במשטרה מנסים לתאם חקירה מול לשכת ראש הממשלה מזה חמישה ימים, אך בכירים באגף החקירות במשטרה לא זכו עד כה למענה מלשכת ראש הממשלה, בדיווח נוסף נטען כי ראש הממשלה ביקש ממנדלבליט לדחות את החקירה בעקבות הביקור שערך בקזחסטן בשבוע שעבר.

מלשכתו של נתניהו נמסר הערב: "לא ראינו שמחה כזאת באולפני הטלוויזיה כשהודיעו על חקירתה של יו"ר מרצ זהבה גלאון או כשיו"ר האופוזיציה בוז'י הרצוג נחקר פעמיים השנה לאחר שבעבר שמר על זכות השתיקה בפרשת העמותות של אהוד ברק. לצערנו תאלצו להתאכזב גם הפעם, כפי שהתאכזבתם בפרשות מופרכות קודמות. כרגיל לא יהיה כלום כי אין כלום! נסו להחליף את ראש הממשלה בקלפי - כמקובל בדמוקרטיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר