בטקס חגיגי בבית שמש

כחלון עקץ את נתניהו: "לא היינו פה אם היו בחירות"

למרות שראש הממשלה בנימין נתניהו הקפיד במהלך הטקס בבית שמש לקרוא לשר האוצר כחלון - 'מוישה', אך המתיחות של השבועות האחרונים לא הצליחה להתפוגג בקלות (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו וכחלון, היום (צילום: עמית שאבי, Ynet)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר משה כחלון הגיעו בצהריים (שני) לחתום על 'הסכם גג' לעיר בית שמש, וישבו על במה אחת זה לצד זה, עם שר הפנים אריה דרעי.

מעבר לטקס החגיגי, מה שעניין יותר היו האמירות של השבועות האחרונים, כשהיה נראה שיש סיכוי סביר שמדינת ישראל תלך לבחירות בשל המשבר בין כחלון לנתניהו סביב 'התאגיד'.

את המתח בין נתניהו לכחלון היה ניתן להרגיש, למרות שהאחרון הקפיד לקרוא לשר האוצר 'מוישה'.

ראש העיר משה אבוטבול עלה לנאום והודה למסייעים ולא שכח להזכיר לנתניהו: "לא הכרנו ראש ממשלה יותר טוב, מאז מנחם בגין עליו השלום".

כשמשה כחלון עלה לנאום הוא עקץ את ראש הממשלה: "עברנו משבר, אבל אם היו בחירות אף אחד מכם לא היה כאן. עשרות אלפים שזכו במחיר למשתכן היו קוראים עכשיו תהילים". נתניהו עצמו, שהיה ראשון הנואמים, לא התייחס למשבר האחרון.

לדברי כחלון: "אנחנו יודעים שעברנו איזשהו משבר, אבל אני רוצה לומר לכם שהאחריות שגילינו פה הייתה מתבקשת והייתה מחויבת, ואתם יודעים מה, גם שילמתי עליה מחיר. בבחירות אתה יודע איך אתה נכנס ולא יודע איך אתה יוצא. אף אחד לא יודע איך אתה יוצא. מעולם לא היתה תוצאת בחירות שהתאימה לתוצאה בתחילת הקמפיין".

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התייחס למתקפות נגד שר האוצר כחלון בשל הפשרה בנושא 'התאגיד', פשרה שמנעה הליכה לבחירות, וחיזק אותו: "אני רוצה לומר לך משה: קיבלת החלטה טובה ואמיצה שלא ללכת לבחירות. כיהנתי כשר בממשלות שמיר ורבין, ואני אומר כעת: זו הממשלה החברתית הטובה ביותר מאז שאני מכיר את ממשלות ישראל".

דרעי סיכם: "עם כל הקשיים חיים ביחד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר