יורדים נמוך

אמסלם: "גנץ אוטיסט?", לפיד התערב: "דבר יפה על הילדה שלי"

יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד ניצל פליטת פה לא מוצלחת של יו"ר הקואליציה דודי אמסלם מהליכוד, שתהה בציניות "האם גנץ אוטיסט", ומיהר לנופף בבתו יעל בת ה-21 הלוקה באוטיזם (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אמסלם ולפיד (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר הקואליציה ח"כ דודי אמסלם תקף היום (שני) את יו"ר 'חוסן לישראל בני גנץ, השמיע כלפיו את הביטוי 'אוטיסט' - וספג בעקבות כך מתקפה צינית מכיוון יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד.

בריאיון ל'רדיו דרום' התייחס אמסלם (הליכוד) למסיבת השחרור הבזבזנית שנערכה לגנץ בעת שפרש מצה"ל, ואמר: "הוא עשה לעצמו מסיבת סיום ב-600 אלף שקל מכספי הציבור והמיסים. אמרתי לעצמי, אם ראש הממשלה היה עושה ב-6,000 ש"ח אני מניח שכורש ברנור (לשעבר ראש יאח"ה במשטרה) היה שולח לחקור אותו; הוא ומנדלבליט".

כשהמראיין הקשה על אמסלם שהרי גנץ עצמו לא ארגן את המסיבה עבורו, השיב אמסלם: "תראה לאיפה אתה הולך, כאילו הרמטכ"ל הוא איזה אוטיסט שלא מעניין אותו כלום, לא מבין כלום".

כאמור לפיד, שבתו יעל בת ה-21 היא אוטיסטית, תקף בעקבות כך את יו"ר הקואליציה, וכתב: "להיות הילדה שלי זו קללה בעיניו, כי בעולם של אמסלם הולכים תמיד על הראש של החלשים".

יעל לפיד, בתו האוטיסטית של יו"ר 'יש עתיד' (צילום מסך: מתוך הפייסבוק הרשמי)

"בני גנץ הוא לא אוטיסט, מר אמסלם", המשיך לפיד: "לא צריך לעצור את האוטו בצד כשהוא משתולל ונושך את אימא שלו. הוא לא גונב אוכל משולחנות של אחרים במסעדה. הוא לא עובר טיפולי שיניים בהרדמה מלאה. ההורים שלו לא ערים בלילות ומנסים להבין מי יטפל בו כשהם יהיו זקנים".

לפיד סיים: "אני פוליטיקאי, אני אמור תמיד לדבר יפה. לא הפעם. תזהר ממני דודי, דבר יפה על הילדה שלי".

ח"כ דודי אמסלם לא עבר בשתיקה על ההשתלחות של לפיד, וצייץ בטוויטר: "יאיר לפיד כהרגלו בקודש הוא ציני בכל דבר ועניין. לא היתה לי שום כוונה לפגוע בבת שלו ובטח לא בשום אוכלוסייה בעלת צרכים מיוחדים".

"אני רוצה לחדש לו שגם אצלי בבית מתמודדים בכאב רב עם מה שהוא מתאר ולכן זו בטח לא הייתה כוונתי. בכל מקרה אם מישהו נפגע מדבריי אני מתנצל מעומק ליבי על כך", סיים אמסלם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר