דיל פוליטי

כחלון והמפלגות החרדיות בברית נגד פייגלין

יו"ר מפלגת זהות דורש את מינויו לשר האוצר ובמפלגת כולנו סיכמו עם ש"ס ויהדות התורה על הטלת ווטו נגד מועמדותו. מנגד, בליכוד דווקא מסכימים למו"מ בתמורה להמלצה (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Gili Yaari /Flash90)

מפלגת כולנו של שר האוצר משה כחלון, כרתה ברית עם המפלגות החרדיות, ש"ס ויהדות התורה, במטרה למנוע ממשה פייגלין להגיע למשרד האוצר - כך דווח הערב (שני) בכאן 11.

על פי הדיווח, שלוש המפלגות העבירו מסר משותף לראש הממשלה בנימין נתניהו, ולפיו יתנגדו למינויו לשר האוצר, תפקיד אותו מצהיר פייגלין שידרוש כתנאי להצטרפותו לממשלה.

מנגד, גורמים בסביבת ראש הממשלה העבירו מסרים לפייגלין כי הם מוכים לנהל עימו משא ומתן, בתנאי שיתחייב להמליץ על נתניהו בפני הנשיא. לפי הדיווח, פייגלין דחה את הפניות.

בימים האחרונים התריע נתניהו כי שלטון הימין נמצא בסכנה, לאור העובדה שזהות, המקבלת בסקרים בין חמישה לשבעה מנדטים, לא תמליץ עליו בפני הנשיא.

פייגלין עצמו הכחיש היום בריאיון לקלמן ליברמן בכאן רשת ב כי הושגו הבנות בינו לבין נתניהו. "זה פשוט לא נכון. לא היה ולא נברא, ואפילו לא משל היה. אנחנו בקשר עם שני הצדדים לפחות עד השבוע שעבר. הקפדנו לא להיפגש באופן אישי אלא רק בקשר טלפוני, קשר טוב. כשנבין את המציאות שהבוחר הישראלי יצר, נשב עם שני הצדדים ונחליט".

לפני יומיים אמר כחלון בכנס סיכום קמפיין בגני התערוכה בתל אביב כי לא ייכנס לממשלה בה פייגלין יכהן כשר אוצר. "יש לי מחויבות לציבור ודרך ואם חס וחלילה, פייגלין יהיה שר האוצר, כולנו לא תהיה בממשלה הזו. אדם שמוכן לומר שהוא הולך לבטל את הקצבאות לנכים, אנחנו לא ניתן לזה לקרות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר