סערה

ליהיא לפיד: 'ידיעות' פיטרו אותי בגלל בעלי

ליהיא לפיד, רעייתו של ח"כ יאיר לפיד, טוענת כי פוטרה מתפקידה ב'ידיעות אחרונות' בגלל עבודתו של בעלה. לפיד הגיב: "זה מה שקורה כשעיתון מתחיל לפחד מהשלטון" (בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
ליהיא ויאיר לפיד (צילום: גילי יערי והדס פרוש - פלאש 90)

ליהיא לפיד, רעייתו של ח"כ יאיר לפיד, מהנהגת 'כחול לבן' טוענת כי פוטרה מעבודתה ב'ידיעות אחרונות' בשל תפקידו של בעלה. לפיד: "זה מה שקורה כשעיתון מתחיל לפחד מהשלטון".

לפיד כתבה בחשבון הפייסבוק שלה: "פיטרו אותי. אחרי 15 שנה פיטרו אותי בשיחת טלפון - בגלל בעלי. אמרתי לעורכת שלי שאני לא מאמינה שהיא מפטרת אותי. והעורכת אמרה 'את לא חושבת שזה בעייתי שתחזרי לכתוב בעיתון?'".

לדבריה: "לא, אני לא חושבת שזה בעייתי שאני כותבת מדור אישי נשי בעיתון - גם אם בעלי פוליטיקאי. ואני בעיקר לא חושבת שבשנת 2019 במדינת ישראל אפשר לפטר אדם בגלל העבודה של בן זוגו. לא מעט פעמים צינזרתי את עצמי בעיתון. תמיד מחקתי כל מה שביקשו בלי שום ויכוח - רק שהכל יהיה בסדר. שאף אחד לא יגיד כלום".

יאיר לפיד הגיב לפיטורי רעייתו ואמר: "אני עדיין מתקשה להאמין שפיטרו את ליהיא רק כי היא אשתי, אבל אלה הזמנים שבהם אנחנו חיים. זה חלק מההתקפה על כל הערכים שפעם נראו לנו ברורים מאליהם.

"זה חלק מהקמפיין נגדנו שחצה את כל הגבולות. אנחנו חזקים ואוהבים ונעמוד בכל התקפה, אבל זה מה שקורה כשעיתון מתחיל לפחד מהשלטון".

מ'ידיעות אחרונות' נמסר בתגובה לרשת 13 כי "לפיד לא פוטרה עדיין ולא התקבלה החלטה סופית, אבל לקראת חזרתה לעבודה הועלתה בפניה על ידי מעסיקיה הבעייתיות שבפעילות שלה בקמפיין מפלגת כחול לבן. היא מיהרה לפרש זאת כפיטורים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר