אבסורד

ישראל בבעיה? ונצואלה ולוב נבחרו למועצת האו"ם

ונצואלה ולוב, שלא נמנות על "אוהדי" ישראל, נבחרו לכהן במועצה לזכויות אדם של האו"ם, וזאת למרות האבסורד שהמדינות הללו מפרות ברגל גסה זכויות אדם בסיסיות. בישראל זועמים (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
בניין האו"ם (צילום: shutterstock)

אבסורד: מועצת האו"ם בחרה היום (חמישי) את חבריה במועצה לזכויות אדם, שתי המדינות שנבחרו; לוב ונצאולה, גרמו לכעס גדול בישראל.

ההחלטה האבסורדית הזו באה לאחר ששתי המדינות העוינות את מדינת ישראל מפירים ברגל גסה זכויות אדם, בונצואלה היו עימותים נרחבים, על רקע המחאה נגד משטר הנשיא ניקולס מדורו, וכן למרות הדיווחים הרבים על הפרת זכויות אדם בלוב כלפי מהגרים אפריקאים.

שגריר ישראל באו"ם דני דנון תקף את האו"ם ואף הוסיף חשש כי צירופן של המדינות הללו למועצה, לצד ההצטרפות של מדינות מוסלמיות כגון עיראק, ואינדונזיה, יחזקו את העוינות של האו"ם נגד ישראל.

"המועצה זנחה את הטיפול בזכויות אדם ועברה להגן על דיקטטורים ופושעי מלחמה. בוונצואלה שולט דיקטטור שמרעיב את עמו ועל אדמת לוב פועלים מחנות לעינויים של מהגרים אפריקאיים" תקף דנון. "מדינות אלו יהוו תוספת מוראלית למועצה שכבר לא מסתירה את עוינותה האובססיבית לישראל ומעניקה לגיטימציה לאלו שפועלים נגד מטרותיה המקוריות".

בין המדינות הנוספות שנבחרו למועצה נמנות מאוריטניה, נמיביה, סודאן, קוסטה ריקה, ברזיל, יפן, ארמניה, דרום קוריאה, פולין, הולנד וגרמניה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר