בגלל איומים

קצין הכנסת יתגבר את האבטחה על בני גנץ

קצין הכנסת החליט לתגבר את האבטחה האישית סביב יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, בעקבות איומים והסתה נגדו ברשתות החברתיות, בהם אויים כי סופו יהיה כשל יצחק רבין (אקטואליה)

גנץ ומאבטח (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

קצין הכנסת החליט לתגבר את האבטחה האישית סביב יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, בעקבות איומים והסתה נגדו ברשתות החברתיות, כך דיווח לראשונה יובל קרני ב-ynet.

לפי הדיווח, אתמול בערב אנשיו של גנץ קיבלו את ההודעה מקצין הכנסת על הגברת האבטחה האישית סביבו, וזאת החל מהבוקר.

גנץ, סיפר אמש בנאומו בכפר המכבייה, כי כשנכנס למקום הותקף מילולית על-ידי אדם שניסה להתקרב אליו. אותו אדם הורחק על-ידי מאבטחו של גנץ, אך גנץ סיפר כי ביקש ללחוץ את ידו של האיש והוא המשיך לצעוק עליו.

ברשתות החברתיות תקפו בסוף השבוע את גנץ בשל כוונתו המסתמנת להקים ממשלה בתמיכת הרשימה מהשותפת. "צריך לרצוח את גנץ בכיכר רבין ולצרף אותו לרבין", כתב אחד הגולשים. גולשת אחרת כתבה בטוויטר כי "סופו יהיה כמו של רבין. הטמבל עוד לא קולט".

גנץ האשים את נתניהו בהסתה ואמר כי "אנחנו נמצאים חמישה ימים אחרי מערכת בחירות קשה, רוויית השנאה ביותר בתולדות עמנו ובתולדות החברה הישראלית. נתניהו, האווירה הציבורית והאיומים מדאיגים מאוד כל מנהיג לאומי. שוב כרזות של מנהיגים עם כאפיות ושוב אתה שותק. שוב התגברות ואיומים ברצח, ושוב אתה שותק. שוב אלימות נגד אזרחים שמפגינים בירושלים – ושוב אתה שותק. ההסתה משתוללת לכל עבר ואתה שותק. לא אאפשר לך לזרוע שנאה ולהביא את מלחמת האחים הראשונה המודרנית. האווירה מדאיגה מאוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר