במהלך הפגישה

גנץ ואשכנזי דנו עם פומפאו על עסקת המאה

לאחר פגישת נתניהו עם מזכיר המדינה האמריקאי, גם שרי החוץ והביטחון המיועדים, נפגשו עמו ושוחחו על איראן, סוריה, לבנון ועל תוכנית המאה של הנשיא דונלד טראמפ (מדיני)

(קרדיט לתמונות: אלעד מלכה. צילום וידאו- זיו סוקולוב, שגרירות ארהב)

מזכיר המדינה האמריקאי, מייק פומפאו, הגיע לביקור מיוחד בישראל ופגש הבוקר (רביעי), בירושלים את ראש הממשלה בנימין נתניהו. מאוחר יותר היום, פגש פומפאו, את יו"ר כחול לבן בני גנץ ושר החוץ המיועד גבי אשכנזי.

לאחר שפגש פומפיאו את בנימין נתניהו, נפגש בשגרירות ארצות הברית בירושלים עם שר הביטחון והחוץ המיועדים, ודן איתם בנושאים המדיניים; איראן, סוריה ולבנון וההתפתחויות האחרונות באזור.

במפגש עם בני גנץ, שוחחו השניים אודות ההתפתחויות האזוריות, בדגש על הצעדים האחרונים שנוקטת איראן בנוגע לפרויקט הגרעין וניסיונות ההתבססות שלה בסוריה ובלבנון.

על פי ההודעה שיצאה לתקשורת, השניים גם דנו בתוכנית השלום של הנשיא טראמפ ובאפשרויות העומדות למימושה וכן בנושא המאבק הבינלאומי המשותף בנגיף הקורונה והמאמץ הנדרש להגיע לחיסון בפרק הזמן הקצר האפשרי בכדי להציל חיי אדם.

גנץ הודה לפומפאו על עמידתה של ארצות הברית לצד ישראל במאבק מול הטרור העולמי ועל תמיכת הממשל הבלתי מסויגת במאמצים להגעה לשלום ולהסדרה אזורית.

השניים סיכמו לפעול בשיתוף פעולה ובתאום למען הערכים המשותפים לשתי המדינות ובשם הידידות העמוקה וארוכת השנים שהן חולקות.

במפגש עם גבי אשכנזי אשכנזי הודה לפומפאו על עמידתם האיתנה לצד ישראל במאבק מול איראן ועל תמיכת הממשל האמריקאי במאמצים להגעה לשלום והסדרה איזורית. הפגישה התקיימה לקראת כניסתו של רא"ל (מיל') אשכנזי לתפקיד שר החוץ ביום חמישי הקרוב. השניים סיכמו לפעול בשיתוף פעולה ובתיאום ולהמשיך לשוחח בהמשך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר