"הסיעה מתפקדת"

יו"ר הקואליציה מיקי זוהר ביטל את הסנקציות נגד חבריו

יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, הודיע הבוקר לחבריו בסיעה כי החליט לבטל את הסנקציות: ב"שבוע החולף בחנתי את התנהלות הסיעה ולשמחתי ראיתי סיעה מתפקדת" (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
יו"ר הקואליציה מיקי זוהר (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, שיגר הבוקר (ראשון) לחבריו בסיעה מכתבים אישיים בהם הודיע כי החליט לבטל את הסנקציות על חברי הכנסת מהליכוד: "בשבוע החולף בחנתי את התנהלות הסיעה ולשמחתי ראיתי סיעה מתפקדת ועבודה יעילה".

עם זאת הוא הזהיר "התנהלות לא תקינה בעתיד עלולה להוביל אותנו לשבר נוסף ולכן אני פונה לכל אחד ואחת מכם בבקשה להמשיך להתנהל בצורה אחראית".

לדברי זוהר: "זו עת לאחדות שורות בתנועה שלנו. אני בטוח שחברי הכנסת והשרים מבינים את גודל האחריות ואת חשיבות המשמעת הסיעתית ומקווה שלא נצטרך להתמודד עם העדרויות דומות בעתיד, אין לי ספק שרק בדרך משותפת נוכל להמשיך להביא השגים רבים למען מדינת ישראל".

כזכור, זוהר החליט להדיח את ח"כ יפעת שאשא-ביטון מראשות ועדת הקורונה, בשל חריגה ממשמעת קואליציונית כאשר הובילה הצבעות נגד עמדת הממשלה בוועדת הקורונה בעת האחרונה.

כמו כן, הוא הודיע על סנקציות לחברי כנסת אשר הפרו משמעת קואליציונית, במסגרתן, שישה חברי כנסת לא יורשו להגיש הצעות חוק עד סוף המושב הנוכחי: חברי הכנסת - יפעת שאשא ביטון, שלמה קרעי, קרן ברק, שרן השכל, עוזי דיין ואבי דיכטר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר