"כבוד וגאווה"

הח"כ מש"ס מונה ליו"ר ידידות צרפת-ישראל

חבר הכנסת הטרי מש"ס, יוסי טייב, מונה היום לכהן בתפקיד יו"ר קבוצת ידידות הפרלמנטרית של ידידות צרפת-ישראל. טייב ל'כיכר': "מדובר בכבוד וגאווה המשולבים יחדיו" (חדשות בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
יוסי טייב (צילום: אולפן כיכר)

חבר הכנסת הטרי מש"ס, יוסי טייב, מונה היום (שני) על ידי יו"ר הכנסת יריב לוין לתפקיד יו"ר קבוצת ידידות הפרלמנטרית של ידידות צרפת-ישראל.

במכתבו כתב לוין לטייב: "הנני ממנה אותך בזאת לכהן בתפקיד ראש קבוצת הידידות הפרלמנטרית ישראל - צרפת. הדיפלומטיה הפרלמנטרית מהווה מרכיב חשוב וחיוני בחיזוק תדמיתה ומעמדה של ישראל בעולם".

ח"כ יוסי טייב - הח"כ החדש של ש"ס - בראיון

"פעילות קבוצות הידידות מהווה מרכיב מרכזי בפעילות הדיפלומטית הפרלמנטרית והיא עתידה לעבור שינוי וחיזוק במהלך תקופת כהונת הכנסת ה-23".

עוד הוסיף לוין וכתב לטייב: "הכנסת, החטיבה לקשרים בין לאומיים והיועץ המדיני מעמידים לרשותך שורה של כלים הדרושים לשם מילוי תפקידך, בהם אתה מוזמן להשתמש בכל עת".

כתב המינוי

בשיחה עם 'כיכר השבת', אומר הח"כ הצרפתי הנרגש: "כבוד וגאווה משולבים יחד, מהיום אני יו"ר קבוצת ידידות הפרלמנטרית של ידידות צרפת-ישראל. אני מתחייב לחזק כל יום מחדש את הידידות ההיסטורית והנצחית שכל כך יקרה לכולנו. תודה ליו"ר הכנסת ח"כ יריב לוין על האימון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר