לו"ז הפגישות

מייק פומפאו מגיע לישראל; אלו הסדרי התנועה

מזכיר המדינה של ארה"ב מייק פומפאו, יגיע מחר (רביעי) לביקור בישראל, במהלכו ייפגש עם רוה"מ נתניהו ושר החוץ של בחריין; המשטרה נערכת לקראת חסימת כבישים (חדשות)

פומפאו עם נתניהו. ארכיון (צילום: Matty Stern/U.S. Embassy Jerusalem)

מזכיר המדינה של ארצות-הברית, מייק פומפאו, יגיע מחר (רביעי) לביקור מיוחד בישראל, שיימשך עד יום שישי, במהלכו ייפגש עם צמרת המדינה, והמשטרה נערכת לקראת חסימת כבישים.

מחר, בשעה 16:30 יקיים ראש הממשלה בנימין נתניהו מפגש טרילטרלי עם מזכיר המדינה של ארה"ב מייק פומפאו ושר החוץ של בחריין עבד אללטיף בן ראשד אלזיאני במעון רה"מ שבירושלים, שם ימסרו הצהרות משותפות לתקשורת.

בשעה 17:15 תערך חתימה על מזכר הבנות בתחום התעופה במעמד ראש הממשלה, מזכיר המדינה האמריקני ושר החוץ הבחרייני, בירושלים.

בשעה 17:25 ראש הממשלה בנימין נתניהו יקיים פגישה טרילטרלית עם מזכיר המדינה של ארה"ב מייק פומפאו ושר החוץ של בחריין עבד אללטיף בן ראשד אלזיאני, במלון המלך דוד בירושלים.

בשעה 18:15 ראש הממשלה בנימין נתניהו ייפגש עם שר החוץ של בחריין עבד אללטיף בן ראשד אלזיאני.

במשטרה ציינו כי שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים יתפרסו במוקדי הביקור השונים, על מנת לאבטח, לשמור על הסדר הציבורי ולהכווין את התנועה היכן שידרש. היערכות המשטרה תתמקד במספר גזרות ובפרט: מרחב נתב"ג, בתוך העיר ירושלים והסביבה ובצירים הראשיים המובילים לבירה. במהלך המבצע המשטרה תתמקד באבטחה, שמירה על הסדר הציבורי והכוונת התנועה.

במשטרה מדגישים כי החל מיום ד' (18.11.20) ועד ליום ו' (20.11.20), צפויים שיבושים בהסדרי התנועה וחסימות לסירוגין בצירים שונים בתוך העיר ירושלים. כמו כן, ייתכנו שינויים לפרקי זמן קצרים בהסדרי התנועה בצירים הראשיים המובילים לעיר.

צירים במרחב הבינעירוני שייחסמו:

  • ביום רביעי (18.11) עם נחיתת מזכיר המדינה האמריקאי בישראל (בסביבות השעה 14:00), צפוי להיסגר לתנועה בהדרגה ולסירוגין כביש מספר 1 לכיוון מזרח, ממחלף גנות ועד למחלף סחרוב. כמו כן תחסם הגישה לכביש 1 מכביש 6 במחלף בן שמן, והתנועה תופנה לכביש 443 וכביש 444.
  • ביום חמישי (19.11) סמוך לשעה 10:40 צפוי להיסגר לתנועה בהדרגה ולסרוגין כביש מספר 1 מכיוון א-זעיים לכיוון בית הערבה בואכה כביש 90 עד הכניסה לקאסר אל יהוד.
  • ביום שישי (20.11) בצהריים לקראת סיום הביקור, צפוי להיסגר לתנועה בהדרגה ולסירוגין כביש מספר 1 לכיוון מערב, ממחלף סחרוב ועד למחלף גנות. כמו כן תחסם הגישה לכלי רכב מכביש מספר 1 מכביש מספר 6 במחלף נשרים. התנועה תופנה לכביש 431 וכביש 44.

במשטרה אומרים כי בשל עומסי התנועה הצפויים בצירים המובילים לכביש 1 ועל אף שמדובר בסגירה לזמן קצר יחסית, מומלץ לציבור הנהגים להימנע מהגעה לאזורים אלו בטווח זמנים זה ולהשתמש בצירים חלופיים. התנועה לאזור ירושלים תתאפשר לציבור משתמשי הדרך בכביש מספר 443. כמו כן, חל איסור מוחלט להעלאת כל כלי טייס לרבות רחפנים, למרחב האווירי של נתב"ג ובמוקדי הביקור בעיר ירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר