"תמיכה שקטה"

דיווח: הליכוד ניהלה מו"מ עם גורמים ברשות הפלסטינית

סגן השר פטין מולא שוחח עם בכירים ברמאללה, בניסיון לגייס מצביעים ערבים למפלגת השלטון, כך דווח ב-ynet • הסיבה: נתניהו מתון יותר מדינית מאשר יריביו, סער ובנט • בתגובה: 'הליכוד' מכחישה, סער תוקף (בחירות 2021)

רפאל כהן | כיכר השבת |
פטין מולא. ארכיון (צילום: נועם רבקין פנטון / פלאש 90)

האם ראש ממשלה ישראלי ניסה להשיג תמיכה מממשל הרשות הפלסטינית? על פי הדיווח ב-ynet, סגן השר פטין מולא מ'הליכוד' ניהל מגעים חשאיים עם גורמים רשמיים ברשות, בנוגע לחיזוק ראש הממשלה בנימין נתניהו בבחירות, באמצעות המרצת ערביי ישראל להצביע למפלגתו, או הימנעות מהצבעה ל'רשימה המשותפת'. הרקע: חשש פלסטיני מבחירת גדעון סער או נפתלי בנט בנט.

'הליכוד' יוצג במגעים הללו על ידי סגן השר במשרד רה"מ, פטין מולא. את הצד הפלסטיני ייצגו גורמים בוועדת אש"ף האחראית על הקשר עם החברה הישראלית, שבראשה עומד חבר הנהגת פת"ח ומקורבו של אבו מאזן, מוחמד אל-מדני.

על פי הדיווח, אחרי ההכרזה על הבחירות הרביעיות ניתחו ברשות הפלסטינית את המערכת הפוליטית הישראלית והבינו כי הקרב על השלטון יהיה בין ימין לימין ניצי. לדעתם, נתניהו נחשב מתון מבחינה מדינית ביחס לבנט וסער.

מ'הליכוד' נמסר בתגובה: "קשקוש מוחלט. כולם יודעים שהרשות הפלסטינית מעדיפה את לפיד כראש ממשלה במקום נתניהו שהביא את השנה הביטחונית הבטוחה ביותר מקום המדינה".

יו"ר 'תקווה חדשה', גדעון סער, תקף: "‏הניסיון של נתניהו להביא את אנשי אש"ף להתערב בבחירות בישראל הוא שפל חדש. לנתניהו אין קווים אדומים. פעם אחר פעם הוא מוכיח שאצלו יש רק אינטרסים אישיים, הגוברים על האינטרס הלאומי. הוא לא כשיר עוד לכהן כראש ממשלת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר