בפעם ה-39

אלפים מפגינים מול מעון רוה"מ בי-ם • צפו

בפעם ה-39 והאחרונה לפני הבחירות. מארגני המחאות נגד ראש הממשלה נתניהו יצאו הערב למחאה ענקית בסמוך למעון רה"מ בירושלים - עם תהלוכה באישור המשטרה (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
ההפגנה בבלפור (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אלפים משתתפים בשעה זו (מוצ"ש) בעצרת מחאה ענקית נגד ראש הממשלה נתניהו, סמוך למעון ראש הממשלה בירושלים.

המארגנים עשו מאמץ כי בהפגנה האחרונה לפני הבחירות השתתפו המונים והם קיימו תהלוכה לעבר המעון שתצא ממשכן הכנסת. תהלוכה שאושרה על ידי המשטרה.

יו"ר ועדת הבחירות, השופט עוזי פוגלמן, דחה את עתירת מפלגת הליכוד שניסה למנוע את ההפגנה וכתב: "הליכוד לא הציג תשתית עובדתית מספקת ותשתית משפטית מספקת להוכיח שאיזו מהמשיבות (ארגוני המחאה) מפירה בנקודת הזמן הנוכחית – או עתידה להפר – את הוראות החוק".

ב'דגלים השחורים' מסרו: "ביום הבחירות נציין שנה למחאה עממית שהחלה בשיירת מכוניות ספונטאנית מרחבי הארץ. עלינו לכנסת במחאה כנגד לקיחתה כבת ערובה ע"י יו"ר הבית ושלוחו של ראש הממשלה הנאשם בפלילים".

"היום אנו קוראים לחברה הישראלית בואו נהפוך את השבת הזו לשבת האחרונה של המחאה! מגיעה לנו ארץ אחרת. צאו להצביע, יש תקווה. זה בידיים שלנו".

לקראת המחאה הערב, המשטרה מסרה כי תחסום לתנועה את הרחובות בהם תעבור התהלוכה – כנסת, רופין, בן צבי, רמב"ן, כיכר פריז. כמו כן, צפויים להיחסם רחובות נוספים המובילים לרחובות אלו וכן ייתכנו שיבושי תנועה באזור מרכז העיר.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר