מסרבת לחסן בבתי הספר?

מתקפה חריפה נגד ביטון : "2 מיליון תלמידים שבויים בידה"

שרים בממשלה תוקפים את שרת החינוך ומעלים תהיות על יכולת התפקוד של רה"מ לאור ההתנהלות עמה • "התאהבה בפוזיציית המטיף בשער ובכותרות שנלוות לה"; "מכחישת קורונה" (חדשות, בארץ)

שלמה מן | כיכר השבת |
(צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90)

מתיחות בממשלה: מתקפה חריפה בידי שרים בממשלה כנגד עמיתם, שרת החינוך יפעת שאשא ביטון. זאת ברקע המתווה לחזרה לשנת הלימודים בצל תחלואת הקורונה המזנקת. השרים מאשימים את ביטון כי היא "מכחישת קורונה" ולא מוכנה לקבל את תכתיבי משרד הבריאות.

לפי הדיווח של העיתונאי עמית סגל, אחד השרים התבטא: "שני מיליון תלמידי ישראל שבויים בידי מכחישת קורונה". עוד ביטויים חריפים שנשמעו כנגדה: "היא התאהבה בפוזיציית המטיף בשער ובכותרות שנלוות לה".

ביטויים נוספים שנאמרו כנגד השרה: "שגרת האזרחים חשובה לנו לא פחות מאשר לה, וכל ניסיון להציג את זה אחרת, כבר מעורר גיחוך"; "במקום לדלג מאולפן לאולפן, שתשב לנהל דיאלוג נורמלי עם עמיתיה לשולחן קבלת ההחלטות".

מתקפות דומות נאמרו במילים הללו: "לסרב לחסן בבתי בספר? היא השתגעה לחלוטין?"; "ההתנהלות של בנט איתה מעלה תהיות באשר ליכולת שלו לנהל את הממשלה".

המתקפה כנגד ביטון מתנהלת מזה תקופה. כזכור, ח"כ יואב קיש קרא בנאומו השבוע במליאת הכנסת לפטר אותה, וקרא לה מכחישת קורונה. "לא יכול להיות ששרה שפועלת נגד החיסונים ואומרת אמירות מזעזעות על קורונה, מכחישת קורונה, יושבת בקבינט הקורונה ומנהלת את מדינת ישראל", אמר קיש.

המתקפה של קיש (צילום: ערוץ הכנסת)

קיש הוסיף: "אני רק אזכיר עוד מספר דברים, פנינים, שלאחרונה שמענו משאשא ביטון. היא בעצם רצתה לפטר את ראש מערך שירותי הבריאות שרון אלרעי פרייס, פשוט כי דעתה לא מצאה חן בעיניה. אז דבר ראשון אני רוצה לחזק את שרון אלרעי פרס, שאני מכיר אותה וחושב שהיא אשת מקצוע מצוינת. אפשר לא להסכים, אבל לבוא ולבקש לפטר את מי שאומר את דעתו המקצועית רק אם נוגד את דעתך האישית? זו שאשא ביטון.

"רק עכשיו נחשפנו לכך שהמתווה שלה מדבר על 48 שעות בידוד. נפתלי בנט, אתה מבין מה זה אומר? איזה זלזול זה? הרי כולנו יודעים שהמסה הגדולה של החולים מגיעה ארבעה ימים אחרי. המשמעות היא שאתה מביא חולים לבתי הספר. במו ידיך אתה מונע את אפשרות ההתמודדות בקורונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר